Gjest Hel Skrevet 14. oktober 2005 #41 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hva annet er det du ønsker å være godt for? ← Nei, si det. Livet handler jo bare om sex, ikke sant? En venn? Eller en kjæreste kanskje? Vil tilogmed gifte meg en dag! Er jeg ikke rar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 14. oktober 2005 #42 Del Skrevet 14. oktober 2005 Nei, si det. Livet handler jo bare om sex, ikke sant? En venn? Eller en kjæreste kanskje? Vil tilogmed gifte meg en dag! Er jeg ikke rar? ← Jo, veldig rar! Akkurat like rar som meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 14. oktober 2005 #43 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Nei, si det. Livet handler jo bare om sex, ikke sant? En venn? Eller en kjæreste kanskje? Vil tilogmed gifte meg en dag! Er jeg ikke rar? ← heller fucked up.... hvem vil dele livet med noe de misliker såpass sterkt som det blir gitt inntrykk av her? Endret 14. oktober 2005 av Superlammet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 14. oktober 2005 #44 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) heller fucked up.... hvem vil dele livet med noe de misliker såpass sterkt som det blir gitt inntrykk av her? ← Kan ikke si jeg skjønner helt hva du mener her. Nå skjønte jeg. Men skjønner ikke hvorfor du sier sånt. Jeg mener ikke deg. Endret 14. oktober 2005 av CocoPuff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 15. oktober 2005 #45 Del Skrevet 15. oktober 2005 *pisker alle slemme kvinnfolk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KnutN Skrevet 16. oktober 2005 #46 Del Skrevet 16. oktober 2005 Cocopuff: Skulle du ønske at sex og sexdrift ikke hadde eksistert? Og at befruktning for at mennesket skal formere seg hadde skjedd kun ved et medisinsk inngrep? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 16. oktober 2005 #47 Del Skrevet 16. oktober 2005 Cocopuff: Skulle du ønske at sex og sexdrift ikke hadde eksistert? Og at befruktning for at mennesket skal formere seg hadde skjedd kun ved et medisinsk inngrep? ← Ja, det er selvfølgelig akkurat det hun ønsker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 16. oktober 2005 #48 Del Skrevet 16. oktober 2005 Ja, det er selvfølgelig akkurat det hun ønsker! ← Ja, ikke sant?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 17. oktober 2005 #49 Del Skrevet 17. oktober 2005 Det kan jo ikke være så forferdelig vanskelig å skjønne budskapet i denne tråden? Og nei, den handler ikke om alle menn, bare våre dårlige erfaringer Blææææh... Jeg er så lei av dårlige erfaringer Jammen bra at vi har vårt gode humør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 17. oktober 2005 #50 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ja, Coco, hvordan er humøret? Har du kommet deg over den verste irritasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 17. oktober 2005 #51 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ja, irriterer meg ikke så mye nå. Har gått litt over i savn etter å ha kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 17. oktober 2005 #52 Del Skrevet 17. oktober 2005 Er det ikke stort sett alltid sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 17. oktober 2005 #53 Del Skrevet 17. oktober 2005 En kjæreste dukker opp når du minst aner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 17. oktober 2005 #54 Del Skrevet 17. oktober 2005 Er det ikke stort sett alltid sånn? ← Jo, dessverre er det nok det. En kjæreste dukker opp når du minst aner det. ← Da burde han ha kommet for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 17. oktober 2005 #55 Del Skrevet 17. oktober 2005 Da burde han ha kommet for lenge siden. ← Nå er jo ikke du så gammel da., frøken. Jeg synes du skal nyte singellivet! Flørte og ha det moro. Snart er det mann, stasjonsvogn, hjem og barn som skriker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 17. oktober 2005 #56 Del Skrevet 17. oktober 2005 Nå er jo ikke du så gammel da., frøken. Jeg synes du skal nyte singellivet! Flørte og ha det moro. ← Jeg synes ikke flørting er noe moro. Og jeg vet ikke hvilken moro jeg kan ha som singel utenom å dra på byen og det gjør jeg aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2005 #57 Del Skrevet 18. oktober 2005 Ja, irriterer meg ikke så mye nå. Har gått litt over i savn etter å ha kjæreste. ← Du kan jo få meg som kjæreste, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 18. oktober 2005 #58 Del Skrevet 18. oktober 2005 Du kan jo få meg som kjæreste, da. ← Men hvem er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 18. oktober 2005 #59 Del Skrevet 18. oktober 2005 Lammet da? Hva skjer med Lammet? Eller.. hva er det som ikke skjer med Lammet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 18. oktober 2005 #60 Del Skrevet 18. oktober 2005 Nå er jo ikke du så gammel da., frøken. Jeg synes du skal nyte singellivet! Flørte og ha det moro. Snart er det mann, stasjonsvogn, hjem og barn som skriker. ← Har prøvd begge deler. Og har kommet til den konklusjon at jeg vil gjerne ha "mann, stasjonsvogn, hjem og barn som skriker"...Men da med en mann som er glad i meg, respekterer meg og er venn og elsker, en jeg kan krangle med, snakke med, og som gir meg trygghet og er der for MEG i tunge stunder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå