Gjest Hel Skrevet 13. oktober 2005 #1 Del Skrevet 13. oktober 2005 :icon_mad: Måtte bare få det ut. *venter på 'ikke generaliser' svar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 13. oktober 2005 #2 Del Skrevet 13. oktober 2005 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 13. oktober 2005 #3 Del Skrevet 13. oktober 2005 Sex er tydligvis det eneste jeg er godt for siden det er alt alle gutter jeg i det hele tatt kommer i kontakt med er interessert i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 13. oktober 2005 #4 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ja, velkommen i klubben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 13. oktober 2005 #5 Del Skrevet 13. oktober 2005 Det er kjipt. :icon_frown: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 13. oktober 2005 #6 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ja, skjønner ikke hva jeg gjør galt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 13. oktober 2005 #7 Del Skrevet 13. oktober 2005 Det er ikke lett å vite. Først tror man jo det er de det feiler noe med men når det skjer med alle begynner man jo å lure på om det er en selv det er noe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 13. oktober 2005 #8 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Bli lesbiske! Hehe.. Nei da, jeg bare tuller med dere PS: Jeg har også vært borti mange sånne gutter, så dere er ikke alene! Endret 13. oktober 2005 av *MissA* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 13. oktober 2005 #9 Del Skrevet 13. oktober 2005 Bli lesbiske! ← Jeg er allerede halvveis dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 13. oktober 2005 #10 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ja, da finner du deg ei jente i stedet da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 13. oktober 2005 #11 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Hehe, ja burde det isteden. Endret 13. oktober 2005 av CocoPuff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 13. oktober 2005 #12 Del Skrevet 13. oktober 2005 Vil ikke bli lesbisk! Må finnes en annen løsning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 13. oktober 2005 #13 Del Skrevet 13. oktober 2005 Problemet løst.. Kanskje du skal starte ungkarsk(g)vinnen 2 der du er ungkarsk(g)vinnen mens kandidatene må være jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 13. oktober 2005 #14 Del Skrevet 13. oktober 2005 Vil ikke bli lesbisk! Må finnes en annen løsning... ← Si ifra til meg når du finner den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 13. oktober 2005 #15 Del Skrevet 13. oktober 2005 Lover å si i fra! Si i fra du også da om du finner en løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 13. oktober 2005 #16 Del Skrevet 13. oktober 2005 Vil ikke bli lesbisk! Må finnes en annen løsning... ← Hehe.. Forbli singel? Tror alle de gutta som ikke bare er opptatt av det er tatt hele gjengen! Hehe.. Eller kanskje ikke? Gutta klager jo alltid på at de som er snille aldri får dame, men badboysa får alle Kanskje du bare må lete en annen plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 13. oktober 2005 #17 Del Skrevet 13. oktober 2005 Det evige spørsmålet der... Lete en annen plass... Har til og med kikka under sofaen, fant ingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 13. oktober 2005 #18 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hvor pleier du å finne guttene du dater da? Men jeg vet.. Er vanskelig å finne de guttene som ikke bare er opptatt av sex.. Jeg tror mange av de er de som ikke gjør så mye ut av seg alltid, og man derfor kanskje ikke legger så godt merke til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 13. oktober 2005 #19 Del Skrevet 13. oktober 2005 Lover å si i fra! Si i fra du også da om du finner en løsning? ← Ja! Burde sette opp en organisasjon for jenter som trenger lik hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 13. oktober 2005 #20 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ja, det kan vel hende de er der et sted... Får kanskje sette på meg et sett med filterbriller da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå