AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #1 Del Skrevet 20. desember 2021 Hei, jeg kjører en berlingo med komfortvegg og plexiglassvindu som jeg ønsker å bytte til total gittervegg grunnet hunder bak. Noen som har gjort dette, og vet hva det kom på ca prismessig? Vet det må gjøres på et verksted og ta hensyn til statskassa, har ingen planer om å få hundretusener i bot. Anonymkode: a607c...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 20. desember 2021 #2 Del Skrevet 20. desember 2021 Det er nok ikke lov. For det er ganske rigide regler for hva du kan gjøre med skilleveggen. Det nærmeste du kan komme, er å ta ei hullsag og lage en 3-4 hull. Har sett noen har gjort det, men om du får trøbbel etterpå, det vet jeg ikke. Hadde en liten 4-hjulstrekker som det var fristende å flytte veggen litt oppe, men selv det var ikke lov. Noe hadde visst fått en smekk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Del Skrevet 20. desember 2021 tdm900 skrev (1 time siden): Det er nok ikke lov. For det er ganske rigide regler for hva du kan gjøre med skilleveggen. Det nærmeste du kan komme, er å ta ei hullsag og lage en 3-4 hull. Har sett noen har gjort det, men om du får trøbbel etterpå, det vet jeg ikke. Hadde en liten 4-hjulstrekker som det var fristende å flytte veggen litt oppe, men selv det var ikke lov. Noe hadde visst fått en smekk for det. Men jeg ønsker ikke å flytte veggen, kun bytte den ut og da lovlig gjort i verksted. I utgangspunktet kan man få den i flere type skillevegger, jeg var bare "uheldig" med at den jeg kjøpte hadde den komfortveggen. Anonymkode: a607c...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #4 Del Skrevet 20. desember 2021 Sjekk med Lafinto om de har den type vegg du ønsker deg. Dersom de har får du enten varenr, eller bestiller den hjem til deg, deretter kontakte du et Citroën merkeverksted og bestiller time til selve jobben. Anonymkode: 3b4a9...9cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #5 Del Skrevet 21. desember 2021 VW tok ca 10 000 kr. Bestilte på merkeverksted. Tok 1-2 timer. Anonymkode: db7fe...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #6 Del Skrevet 21. desember 2021 tdm900 skrev (9 timer siden): Det er nok ikke lov. For det er ganske rigide regler for hva du kan gjøre med skilleveggen. Det nærmeste du kan komme, er å ta ei hullsag og lage en 3-4 hull. Har sett noen har gjort det, men om du får trøbbel etterpå, det vet jeg ikke. Hadde en liten 4-hjulstrekker som det var fristende å flytte veggen litt oppe, men selv det var ikke lov. Noe hadde visst fått en smekk for det. Selvfølgelig er det lov. Varebiler leveres med flere type skillevegger som er godkjent. Du kan bytte til den du vil ha selv. Anonymkode: db7fe...1b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå