Solar Nebula Skrevet 13. mai 2022 #181 Del Skrevet 13. mai 2022 Wow, Jørgen og Kirsti imponerte meg veldig 🤩🤩 - tett fulgt av Madeleine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. mai 2022 #182 Del Skrevet 20. mai 2022 Jørgen og Tara 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. mai 2022 #183 Del Skrevet 20. mai 2022 Kirsti var ikke bra i dag, syns hun sang falskt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. mai 2022 #184 Del Skrevet 20. mai 2022 Hva er greia med å synge låtene så sakte? Den Whitney Houston-låta skal jo være rask! Kirsti er egentlig flink, men idag syns jeg ikke hun sang noe bra. Jørgen og Tara er mine favoritter, helt rå begge to. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Never_ending Skrevet 20. mai 2022 #185 Del Skrevet 20. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (3 minutter siden): Kirsti var ikke bra i dag, syns hun sang falskt.... Helt enig. Lurte på om hun startet i feil toneart. Var grusomt surt. Men Espen la tydeligvis ikke merke til det🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 20. mai 2022 #186 Del Skrevet 20. mai 2022 Det er tydeligvis mange som elsker André, jeg stiller meg alene i det andre hjørnet. Jeg klarer ikke helt å se det alle ser, synes det blir kjedelig, treffer meg ikke. Han er flink å synge, men det er alt. Bare min mening. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. mai 2022 #187 Del Skrevet 20. mai 2022 Never_ending skrev (1 minutt siden): Helt enig. Lurte på om hun startet i feil toneart. Var grusomt surt. Men Espen la tydeligvis ikke merke til det🤷♀️ Virket ikke som noen av mentorene la merke til det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Never_ending Skrevet 20. mai 2022 #188 Del Skrevet 20. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (Akkurat nå): Virket ikke som noen av mentorene la merke til det 😅 Ja virker som at dommerne bare sier noe for å si noe positivt om hver deltager. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Never_ending Skrevet 20. mai 2022 #189 Del Skrevet 20. mai 2022 ELSKER Jørgen! Håper han vinner hele greien. Men i dag falt han litt igjennom med sang valg. Traff ikke helt. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celaena Sardothien Skrevet 20. mai 2022 #190 Del Skrevet 20. mai 2022 Chord skrev (20 minutter siden): Det er tydeligvis mange som elsker André, jeg stiller meg alene i det andre hjørnet. Jeg klarer ikke helt å se det alle ser, synes det blir kjedelig, treffer meg ikke. Han er flink å synge, men det er alt. Bare min mening. Du er ikke alene, synes også han er litt kjedelig. Ikke ser jeg greia med Kirsti heller, hun treffer ikke meg i det hele tatt. Madeleine sin versjon av Tennessee whiskey var helt forferdelig. Tara og Jørgen er også mine favoritter, men synes Jørgen kanskje ikke leverte på sitt beste i dag Niklas håper jeg legger litt mer i det i dag. Han har fin stemme, men også han har hatt en tendens til å være litt kjedelig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 20. mai 2022 #191 Del Skrevet 20. mai 2022 Likte André best😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 20. mai 2022 #192 Del Skrevet 20. mai 2022 (endret) Håper Tara- Jørgen - Andre og Niklas går videre😃 Uten tvil de beste idag👌 Hurra det ble som jeg ønsket❤️ Endret 20. mai 2022 av Murstein La til tekst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 20. mai 2022 #193 Del Skrevet 20. mai 2022 Cid skrev (På 20.12.2021 den 1.16): Skal dere se på når det starter? Heia Niklas og Jørgen ❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. mai 2022 #194 Del Skrevet 20. mai 2022 Erlend, gledelig gjensyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 20. mai 2022 #195 Del Skrevet 20. mai 2022 Murstein skrev (16 minutter siden): Håpet Tara- Jørgen - Andre og Niklas går videre😃 Uten tvil de beste idag👌 Du fikk rett😊 Skulle gjerne ha byttet ut Tara med Madeleine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. mai 2022 #196 Del Skrevet 20. mai 2022 Veldig glad for at Jørgen og Tara er i finalen. Håper en av de vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. mai 2022 #197 Del Skrevet 20. mai 2022 Hurra, alle de jeg likte best gikk videre idag! Håper Jørgen eller Tara vinner hele sulamitten, men de to andre er kjempeflinke de og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 20. mai 2022 #198 Del Skrevet 20. mai 2022 Heia Niklas! 👏 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 20. mai 2022 #199 Del Skrevet 20. mai 2022 jukkapalme skrev (3 timer siden): Hva er greia med å synge låtene så sakte? Den Whitney Houston-låta skal jo være rask! Kirsti er egentlig flink, men idag syns jeg ikke hun sang noe bra. Jørgen og Tara er mine favoritter, helt rå begge to. Bjørn Tomren sang en rolig versjon av den i Stjernekamp i høst. Hans versjon fungerte godt synes jeg. Kan ikke si det samme om denne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 20. mai 2022 #200 Del Skrevet 20. mai 2022 Jeg heier på Niklas ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå