AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Hva vektlegger dere i en søken etter en mann når dere nærmer dere slutten av tyveårene? Jeg tenker at man forandrer seg en del i de årene her. Og at det kanskje endrer seg hva man så i og ønsket seg i en eventuell partner tidligere. Det vi har til felles er er likt utdanningsnivå, flere felles/perifere venner, og en del like referansepunkt fra ungdomstiden. Fra samme by er vi og. Det som gjør meg usikker på «oss», er jeg vet at denne kvinna har stort nettverk (det virker ihvertfall slik fra Instagram). Har mange venner, og ser veldig bra ut! Jeg føler meg ikke bra nok for hu. Andre som har opplevd dette, og som har noen suksess historier? Overtenker jeg og lager et problem ut av ingenting? Anonymkode: cbde4...cbd
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Skrevet 19. desember 2021 Det samme som mindre pene og ikke like populære jenter vel? Snill, gentleman, kjekk, romantisk, raus, renslig, orden på økonomien, ryddig, gode holdninger, bra sex, morsom, oppløftende å være med, avslappende å være med, genuin, jordnær Anonymkode: 34100...c36 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 Hvis dere holder på er du bra nok for henne men om du føler du kunne vært bedre på noen områder er det ingenting i veien for å jobbe med å bli en bedre mann og partner, men ikke føl deg utilstrekkelig hvis hun allerede har valgt deg Anonymkode: 34100...c36
Polyester Skrevet 19. desember 2021 #4 Skrevet 19. desember 2021 Tror dette er individuelt for hver person. Jeg er en populær person med stort nettverk men kjæresten min er introvert og har en liten men knyttet vennegjeng. Det som har gjort at vi har forblitt sammen er egentlig mest at vi har de samme verdiene og den samme filosofien om livet, så selv om vi er forskjellige i personlighet så møter vi livet på samme måte. 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis dere holder på er du bra nok for henne men om du føler du kunne vært bedre på noen områder er det ingenting i veien for å jobbe med å bli en bedre mann og partner, men ikke føl deg utilstrekkelig hvis hun allerede har valgt deg Anonymkode: 34100...c36 Hun har ikke valgt meg. Jeg har ikke bedt henne ut enda, men sitter å tenker og tenker … om jeg er bra nok for henne. Anonymkode: cbde4...cbd
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #6 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hun har ikke valgt meg. Jeg har ikke bedt henne ut enda, men sitter å tenker og tenker … om jeg er bra nok for henne. Anonymkode: cbde4...cbd Åja, jeg gikk ut fra det siden du kalte dere for "Oss". Det er ikke hvor mange venner eller følgere som gjør deg til en bra partner eller som bestemmer personligheten din. Be henne ut og ta det derfra Anonymkode: 34100...c36
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #7 Skrevet 19. desember 2021 Eie sitt eget hus/leilighet, ha bil, ikke skalla eller måne, ikke ufør. Anonymkode: e3b37...8d6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #8 Skrevet 19. desember 2021 Jeg er kvinne og føler det samme om menn jeg ofte vil date. Jeg er ikke kjempe sosial og ofte er de kjekkere enn jeg er pen, i mine øyne. Men du finner pene folk som er snille og empatiske og stygge mennesker som ikke er det, så det går liksom ikke alltid hånd i hånd. Du kan finne pene mennesker som behandler deg bra! Anonymkode: f57b8...113
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #9 Skrevet 19. desember 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Det samme som mindre pene og ikke like populære jenter vel? Snill, gentleman, kjekk, romantisk, raus, renslig, orden på økonomien, ryddig, gode holdninger, bra sex, morsom, oppløftende å være med, avslappende å være med, genuin, jordnær Anonymkode: 34100...c36 Alt du skriver her 😊 Dater en slik fyr nå Anonymkode: de784...e8b 1
Gjest EmKay Skrevet 19. desember 2021 #10 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det samme som mindre pene og ikke like populære jenter vel? Snill, gentleman, kjekk, romantisk, raus, renslig, orden på økonomien, ryddig, gode holdninger, bra sex, morsom, oppløftende å være med, avslappende å være med, genuin, jordnær Anonymkode: 34100...c36 Enig. I tillegg er det viktig for meg at han har noen drømmer eller mål han ønsker å oppnå i livet. Det er ikke så nøye hva det er egentlig, men en som er tilfreds med alt akkurat slik det er og ikke har noen driv, er en dårlig match med meg. Heldigvis har jeg denne mannen, og slipper å leite 😄
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #11 Skrevet 19. desember 2021 La vi si at kvinna legger ut et bilde på Instagram, og mottar over 150-200 likes på bildet sitt. Så tenker jo jeg at dama er populær. For det jeg lurer på er. Kan det være interessant for ei pen dame å bli bedt ut på «date» av en som ikke er fullt så populær? Jeg som er ganske ordinær, har min egen vennekrets, og legger bla. ikke ut på Instagram. Ts Anonymkode: cbde4...cbd
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #12 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det samme som mindre pene og ikke like populære jenter vel? Snill, gentleman, kjekk, romantisk, raus, renslig, orden på økonomien, ryddig, gode holdninger, bra sex, morsom, oppløftende å være med, avslappende å være med, genuin, jordnær Anonymkode: 34100...c36 Så når hun er ferdig med å ri på k-karusellen så leter hun etter en tøffel. Skjønner. Anonymkode: b5d70...f53
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #13 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan det være interessant for ei pen dame å bli bedt ut på «date» av en som ikke er fullt så populær? Jeg som er ganske ordinær, har min egen vennekrets, og legger bla. ikke ut på Instagram. Ts Anonymkode: cbde4...cbd Ja, klart. Anonymkode: 81938...e8d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #14 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så når hun er ferdig med å ri på k-karusellen så leter hun etter en tøffel. Skjønner. Anonymkode: b5d70...f53 Eller, som i det virkelige liv, typen er altfor sjalu og hun må finne ny kjæreste som tåler at menn ser på dama hans. Anonymkode: 81938...e8d 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #15 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For det jeg lurer på er. Kan det være interessant for ei pen dame å bli bedt ut på «date» av en som ikke er fullt så populær? Jeg som er ganske ordinær, har min egen vennekrets, og legger bla. ikke ut på Instagram. Ts Anonymkode: cbde4...cbd Ja det er det Jeg dater heller en ydmyk normal mann fremfor en mann med 500 likes for å si det sånn Anonymkode: 34100...c36
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #16 Skrevet 19. desember 2021 Jeg hadde ett ufravikelig krav før jeg slo meg til ro; At det var gjensidig kjærlighet. Det er hva som ble avgjørende. Alt annet vraket jeg. Uansett hvor bra mannen var eller så ut. Anonymkode: 8cdf2...85a 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #17 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så når hun er ferdig med å ri på k-karusellen så leter hun etter en tøffel. Skjønner. Anonymkode: b5d70...f53 Ah sorry mate, du har forvilla deg inn på feil forum! Kom deg tilbake til incelforumet igjen du Anonymkode: 34100...c36 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #18 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ja det er det Jeg dater heller en ydmyk normal mann fremfor en mann med 500 likes for å si det sånn Anonymkode: 34100...c36 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ja, klart. Anonymkode: 81938...e8d Takk, veldig motiverende å lese. Anonymkode: cbde4...cbd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå