Gjest Spacegirl Skrevet 13. oktober 2005 #1 Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Jeg vurderer å søke på musikkonservatoriet i Kristiansand, og lurer på om det er noen her som er/har vært studenter i Kristiansand? Hvordan er boligsituasjonen der? Har studentsamskipnaden egne hybler, og er det lett å få en slik studenthybel? Er det bra studentmiljø? Er Kristiansand en fin by å bo i? Endret 13. oktober 2005 av Fairy
Liberta Skrevet 20. oktober 2005 #2 Skrevet 20. oktober 2005 Byen er veldig koselig, et lite og intimt studnetmiljø. Kantina på HiA er kåret til landets beste, treningssenteret er et av landets flotteste og byen kan være ganske død utenom sommeren... og når det er sommer, da flytter du jo ut av byen.. Men mine år i KrSand har vært helt fantastiske! Få deg boplass i byen! Samskipnaden har boliger midt i byen!
Gjest Lilleulv Skrevet 20. oktober 2005 #3 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg vurderer å søke på musikkonservatoriet i Kristiansand, og lurer på om det er noen her som er/har vært studenter i Kristiansand? Hvordan er boligsituasjonen der? Har studentsamskipnaden egne hybler, og er det lett å få en slik studenthybel? Er det bra studentmiljø? Er Kristiansand en fin by å bo i? ← Jeg har studert i kristiansand i 3 år, på høgskolen koste meg masse jeg, billig å bo men man måtte være tidlig ute for å få studenthybel (før du vet om du kommer inn!!). kristiansand er en fin og koselig by, men jeg synes det var ting som var kjipere der enn andre steder jeg har studert... f.eks. i bø så gikk alle på kroa hver helg liksom og alle var med på alt som skjedde, var ikke helt sånn i kristiansand, men så blir det jo også litt større angrer ikke på mine 3 år i byen jeg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå