Gå til innhold

Witcher 2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg boikotter sesong 2. Nekter å gi de seertall når de tråkker på et helt rått konsept med woke og politisk korrekthet 🤮

Anonymkode: 9edfe...dd3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg boikotter sesong 2. Nekter å gi de seertall når de tråkker på et helt rått konsept med woke og politisk korrekthet 🤮

Anonymkode: 9edfe...dd3

Hva mener du med dette? Kan du utdype? Er serien mer politisk korrekt enn bøkene? På hvilken måte i så fall?

Anonymkode: d7cfc...58b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva mener du med dette? Kan du utdype? Er serien mer politisk korrekt enn bøkene? På hvilken måte i så fall?

Bøkene og spillene er ikke politisk korrekt i forhold til hva som er "akseptert" i dagens WOKE infiserte medieverden, derfor så har Netflix kvotert inn skuespillere som passer inn i deres WOKE forvrengte tilstand selv om de er elendige skuespillere som ikke passer inn i rollene.

NetxBW.thumb.jpg.2bd3b9eaa574fb6af3d56a2063f484b0.jpg

Anonymkode: 5c438...59a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bøkene og spillene er ikke politisk korrekt i forhold til hva som er "akseptert" i dagens WOKE infiserte medieverden, derfor så har Netflix kvotert inn skuespillere som passer inn i deres WOKE forvrengte tilstand selv om de er elendige skuespillere som ikke passer inn i rollene.

NetxBW.thumb.jpg.2bd3b9eaa574fb6af3d56a2063f484b0.jpg

Jeg ser at de har vært opptatt av etnisk mangfold i castingen. Men hvorfor gjør det at du vil boikotte serien? Jeg skjønner ikke helt hva slags negativ innvirkning det skulle ha på historien?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg ser at de har vært opptatt av etnisk mangfold i castingen. Men hvorfor gjør det at du vil boikotte serien? Jeg skjønner ikke helt hva slags negativ innvirkning det skulle ha på historien?

Netflix er så PK at de ansetter dårlige skuespillere som ikke passer til rollene så lenge de har rett hudfarge, denne kvoteringen går så til de grader utover kvaliteten.
Skuespillerprestasjonene er rett og slett forferdelige og det er ikke bare hudfargen som ødelegger opplevelsen, i bøkene så finnes det veldig gode beskrivelser av hvordan karakterene ser ut så dette er et bevist valg fra Netflix sin side.

Dette gjorde de også i Vikings Valhalla, der gikk de faktisk så lang at de fikk en mørkhudet KVINNE til å spille rollen som Håkon Jarl!.

https://vikings.fandom.com/wiki/Caroline_Henderson

Så har vi serien om Anne Boleyn som ble laget av engelske Channel 5, selvfølgelig så har de brukt en mørkhudet skuespiller i rollen som Henry VIII's kone. Jodie Turner-Smith fikk veldig mye kritikk av andre svarte fordi hun tok rollen.

Jeg ser på dette som bevist historieforfalskning, siden svarte mennesker ikke har egne historier som det er verdt å lage filmer og serier om så blir de nå plassert inn i historiske settinger og historier der de ikke hører hjemme.  

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes sesong 2 var skikkelig bra! Jeg liker fantasy da, men har ikke lest bøkene eller spilt spillene.

Overraskende mange her som synes dette var middels, anbefaler alle å se dette her

Anonymkode: c2983...ca8

• Liker 2
Skrevet

Bedre enn sesong 1. Ikke på grunn av hoppingen i tdislinja, selv om dette kunne kommet bedre frem med bruk av årsstempling eller noe, men dårlige effekter/kostymer, spesielt på alvene. 

For dere som ikke har sett sesong 2 enda og ikke har sett animasjonsfilmen: "Nightmare of the Wolf" som kom for en stund siden, bør dere se den først. (Ligger også på Netflix). Den blir referert til i den nye sesongen.

Når det gjelder (etnisk) representasjon, så gjør det meg ikke noe særlig, men så har jeg hverken lest bøkene eller spilt spillene.

Synes det er sebart, og håper de får avsluttet serien. Vi får vel se hvordan "Blood Origin" gjør det først,

Skrevet

Hovedrollen var iallefall flott å se på ❤️

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Netflix er så PK at de ansetter dårlige skuespillere som ikke passer til rollene så lenge de har rett hudfarge, denne kvoteringen går så til de grader utover kvaliteten.
Skuespillerprestasjonene er rett og slett forferdelige og det er ikke bare hudfargen som ødelegger opplevelsen, i bøkene så finnes det veldig gode beskrivelser av hvordan karakterene ser ut så dette er et bevist valg fra Netflix sin side.

Dette gjorde de også i Vikings Valhalla, der gikk de faktisk så lang at de fikk en mørkhudet KVINNE til å spille rollen som Håkon Jarl!.

https://vikings.fandom.com/wiki/Caroline_Henderson

Så har vi serien om Anne Boleyn som ble laget av engelske Channel 5, selvfølgelig så har de brukt en mørkhudet skuespiller i rollen som Henry VIII's kone. Jodie Turner-Smith fikk veldig mye kritikk av andre svarte fordi hun tok rollen.

Jeg ser på dette som bevist historieforfalskning, siden svarte mennesker ikke har egne historier som det er verdt å lage filmer og serier om så blir de nå plassert inn i historiske settinger og historier der de ikke hører hjemme.  

Jeg skjønner ikke noe av det du sier om dårlige skuespillerprestasjoner. Jeg forstår heller ikke hvorfor karakterene absolutt skal se mest mulig lik ut som karakterene er beskrevet i bøkene, da jeg tenker andre ting kan veie tyngre. Dette er jo dessuten ren fiksjon, og dermed ikke noe som handler om historieforfalskning. En serie eller film er uansett er kunstnerisk uttrykk, hvor jeg mener man har et visst spillerom til å tolke ting på sin egen måte.

Du høres også ganske fordomsfull ut når du sier at svarte ikke har egne historier det er verdt å lage filmer og serier om…

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...