AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #21 Skrevet 20. desember 2021 Tror dere bør snakke mer om dette og hvis du er ukomfortabel så bør han respektere det, swingers kan være en fin opplevelse men kommunikasjon er viktig. Hadde du vært mann og kvinnen hadde foreslått dette hadde jeg avsluttet forholdet der og da for balansen i swingers forhold er ikke i mannens favør vanligvis. Men aldri la deg presse inn i dette dine følelser rundt det er viktige ikke bare hans. Anonymkode: d03e5...da4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #22 Skrevet 20. desember 2021 Når jeg leser frasen «for meg er sex hellig mellom 2» så er det åpenbart for meg at her byr det på flere problemer enn bare sexen. Sier litt om deg som person, og hvilke andre ting du kanskje har vondt med. Anonymkode: afbec...f67 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #23 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Når jeg leser frasen «for meg er sex hellig mellom 2» så er det åpenbart for meg at her byr det på flere problemer enn bare sexen. Sier litt om deg som person, og hvilke andre ting du kanskje har vondt med. Anonymkode: afbec...f67 Ja tenker jeg også.. I mitt tilfelle er det tilitt.. At en ikke søker ut for det blir for kjedelig med to. Jeg har ikke noe imot tenningsmønster.. Vedkommende sier jeg ikke skal bekymre meg.. Men det er jo en del av person.. En side en Kansje ikke kan viske ut.. Jeg mener ikke noe vondt, alle tenner på forskjellige ting. Bare redd for at vi ikke er kompatible slik en skrev lengre opp.. Anonymkode: 4c44d...8b2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #24 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tror dere bør snakke mer om dette og hvis du er ukomfortabel så bør han respektere det, swingers kan være en fin opplevelse men kommunikasjon er viktig. Hadde du vært mann og kvinnen hadde foreslått dette hadde jeg avsluttet forholdet der og da for balansen i swingers forhold er ikke i mannens favør vanligvis. Men aldri la deg presse inn i dette dine følelser rundt det er viktige ikke bare hans. Anonymkode: d03e5...da4 Kan prøve å prate med vedkommende, men ikke sikkert jeg får ærlige svar.. Og Kansje svar jeg ikke ønsker å høre...kan jo prøve men.. Anonymkode: 4c44d...8b2
Gjest Alterego666 Skrevet 20. desember 2021 #25 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hadde du vært mann og kvinnen hadde foreslått dette hadde jeg avsluttet forholdet der og da for balansen i swingers forhold er ikke i mannens favør vanligvis. Hva mener du?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #26 Skrevet 21. desember 2021 Alterego666 skrev (6 timer siden): Hva mener du? At kvinnen som oftest har det mest gøy der mannen i forholdet blir stort sett utelatt og da kommer sjalusien og da ryker forholdet ganske kjapt siden mannen til slutt ender opp med å bli motvillig cucket og det er ikke bra. Det er bare vanskeligere for menn når det gjelder partnere enn kvinner i Swingers og kink miljøet sånn er det bare. Og helt ærlig om du er mann eller dame spiller ingen rolle blir du motvillig dratt inn i dette så bør du avslutte forholdet uansett. Anonymkode: d03e5...da4
Doktor Dyregod Skrevet 21. desember 2021 #27 Skrevet 21. desember 2021 Tror ikke du skal ta sorgene på forskudd. Selv om han har swinget litt, betyr det ikke at du er kjedelig. Kos deg i stedet med ham. 🤞❤️
Gjest Alterego666 Skrevet 21. desember 2021 #28 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): At kvinnen som oftest har det mest gøy der mannen i forholdet blir stort sett utelatt og da kommer sjalusien og da ryker forholdet ganske kjapt siden mannen til slutt ender opp med å bli motvillig cucket og det er ikke bra. Det er bare vanskeligere for menn når det gjelder partnere enn kvinner i Swingers og kink miljøet sånn er det bare. Og helt ærlig om du er mann eller dame spiller ingen rolle blir du motvillig dratt inn i dette så bør du avslutte forholdet uansett. Anonymkode: d03e5...da4 Jeg tror (understreker tror basert på generelle erfaringer) at dersom begge er litt kritiske, stiller man på omtrent like fot. Men jeg kan forstå at kvinner kanskje får mer initiell oppmerksomhet. Eller helt enig i siste avsnittet ditt. Jeg har veldig begrenset erfaring fra swingersklubber.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #29 Skrevet 21. desember 2021 Alterego666 skrev (2 timer siden): Jeg tror (understreker tror basert på generelle erfaringer) at dersom begge er litt kritiske, stiller man på omtrent like fot. Men jeg kan forstå at kvinner kanskje får mer initiell oppmerksomhet. Eller helt enig i siste avsnittet ditt. Jeg har veldig begrenset erfaring fra swingersklubber. Bare for å gi ett eksempel med en jeg kjente tenk typisk Norsk par som hadde to barn. Damen i forholdet ønsker å eksperimentere litt med en annen mann men vil også at han skal hygge seg. Mannen er usikker men gjør det for hennes del han sliter med å finne seg en annen partner, men hun har mannfolk i nærmest i kø etter henne. Han får ikke noe ut av det og balansen i forholdet blir nærmest ufrivillig cuckolding, der han nærmest må godta at hun koser seg med andre menn mens han sliter på den fronten. Det er en oppskrift på katastrofe for forholdet lang historie kort han takla ikke den ubalansen og valgte å separere seg fra henne fordi han følte seg fullstendig latterligjort. Hun mente jo ikke det og hun ville jo redde forholdet til ham og ville tilogmed kutte det for ham, men han hadde allerede bestemt seg for at han ikke orka mer. Anonymkode: d03e5...da4
Stillalive Skrevet 21. desember 2021 #30 Skrevet 21. desember 2021 38 minutter siden, AnonymBruker said: Bare for å gi ett eksempel med en jeg kjente tenk typisk Norsk par som hadde to barn. Damen i forholdet ønsker å eksperimentere litt med en annen mann men vil også at han skal hygge seg. Mannen er usikker men gjør det for hennes del han sliter med å finne seg en annen partner, men hun har mannfolk i nærmest i kø etter henne. Han får ikke noe ut av det og balansen i forholdet blir nærmest ufrivillig cuckolding, der han nærmest må godta at hun koser seg med andre menn mens han sliter på den fronten. Det er en oppskrift på katastrofe for forholdet lang historie kort han takla ikke den ubalansen og valgte å separere seg fra henne fordi han følte seg fullstendig latterligjort. Hun mente jo ikke det og hun ville jo redde forholdet til ham og ville tilogmed kutte det for ham, men han hadde allerede bestemt seg for at han ikke orka mer. Anonymkode: d03e5...da4 Det var egentlig et særdeles dårlig eksempel da dette ikke er å sammenligne med swingere. Begge må være swingers, det du nevner er et forslag som ikke begge var helt med på, skal du ha glede av swinging så må begge ha glede av den livsstilen osv. Swinging er himla mye mer en bare å høvle over noen andre. Du bruker også ordet cuck om hverandre selv om det i det siste eksempelet delvis ble riktig. At mannen kommer ut som den tapende part i et slikt forslag er jo relativt logisk å der er du spot on. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #31 Skrevet 21. desember 2021 Stillalive skrev (44 minutter siden): Det var egentlig et særdeles dårlig eksempel da dette ikke er å sammenligne med swingere. Begge må være swingers, det du nevner er et forslag som ikke begge var helt med på, skal du ha glede av swinging så må begge ha glede av den livsstilen osv. Swinging er himla mye mer en bare å høvle over noen andre. Du bruker også ordet cuck om hverandre selv om det i det siste eksempelet delvis ble riktig. At mannen kommer ut som den tapende part i et slikt forslag er jo relativt logisk å der er du spot on. Jepp men mannen kommer som oftest ut som den tapende parten, er derfor varsellampene burde ringe så fort det er damen som foreslår noe sånt. Anonymkode: d03e5...da4
Gjest Alterego666 Skrevet 21. desember 2021 #32 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bare for å gi ett eksempel med en jeg kjente tenk typisk Norsk par som hadde to barn. Damen i forholdet ønsker å eksperimentere litt med en annen mann men vil også at han skal hygge seg. Mannen er usikker men gjør det for hennes del han sliter med å finne seg en annen partner, men hun har mannfolk i nærmest i kø etter henne. Han får ikke noe ut av det og balansen i forholdet blir nærmest ufrivillig cuckolding, der han nærmest må godta at hun koser seg med andre menn mens han sliter på den fronten. Det er en oppskrift på katastrofe for forholdet lang historie kort han takla ikke den ubalansen og valgte å separere seg fra henne fordi han følte seg fullstendig latterligjort. Hun mente jo ikke det og hun ville jo redde forholdet til ham og ville tilogmed kutte det for ham, men han hadde allerede bestemt seg for at han ikke orka mer. Anonymkode: d03e5...da4 Troverdig elsempel, men jeg vil igjen peke på at dersom dersom begge er ca like kresne vil de oppfatte mer lik lengde på køen av tilbydere. Kjip historie som jeg for all del tror på.
Østkantgutt1913 Skrevet 21. desember 2021 #33 Skrevet 21. desember 2021 Kjenner ei som var på swingers. Men sånt har aldri vært for meg, fått nok spenning utenom det, så
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #34 Skrevet 21. desember 2021 lsklars skrev (4 timer siden): Kjenner ei som var på swingers. Men sånt har aldri vært for meg, fått nok spenning utenom det, så takk for info.... Anonymkode: 7b353...582
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #35 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Bare for å gi ett eksempel med en jeg kjente tenk typisk Norsk par som hadde to barn. Damen i forholdet ønsker å eksperimentere litt med en annen mann men vil også at han skal hygge seg. Mannen er usikker men gjør det for hennes del han sliter med å finne seg en annen partner, men hun har mannfolk i nærmest i kø etter henne. Han får ikke noe ut av det og balansen i forholdet blir nærmest ufrivillig cuckolding, der han nærmest må godta at hun koser seg med andre menn mens han sliter på den fronten. Det er en oppskrift på katastrofe for forholdet lang historie kort han takla ikke den ubalansen og valgte å separere seg fra henne fordi han følte seg fullstendig latterligjort. Hun mente jo ikke det og hun ville jo redde forholdet til ham og ville tilogmed kutte det for ham, men han hadde allerede bestemt seg for at han ikke orka mer. Anonymkode: d03e5...da4 Dette ble jo helt feil og kan vel ikke kalles swinging. Hun skal ikke gå videre før hun er helt sikker på at han liker det, så i dette tilfellet burde ikke hun ta imot noe før han får. Her høres det mer ut som hun vil være utro, men ordner det slik at han ikke kan kalle henne utro. Jeg synes likevel hun var utro. Jeg har prøvd swinging, men tror ikke jeg hadde hatt problemer med å holde meg om mannen ikke ønsket. Anonymkode: 9fe00...e71
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #36 Skrevet 22. desember 2021 18 hours ago, Alterego666 said: Troverdig elsempel, men jeg vil igjen peke på at dersom dersom begge er ca like kresne vil de oppfatte mer lik lengde på køen av tilbydere. Kjip historie som jeg for all del tror på. Mja, bortsett fra at dama kan være kresen blandt 100 menn, mens mannen kan være kresen blandt de 2 damene han har muligheter hos. Det er en sinnsykt forskjell. Jeg vet godt at dama her hjemme kunne hatt en annen pikk i munnen ila 45 minutter, noen som er like attraktiv eller mer enn meg. Skulle jeg finne en dame å ligge med som er like attraktiv eller mer attraktiv enn dama så snakker vi fort at det tar opp til 12-36 mnd og helt hinsides med arbeid. Med mindre man betaler for det. Anonymkode: afbec...f67
Gjest Alterego666 Skrevet 22. desember 2021 #37 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mja, bortsett fra at dama kan være kresen blandt 100 menn, mens mannen kan være kresen blandt de 2 damene han har muligheter hos. Det er en sinnsykt forskjell. Jeg vet godt at dama her hjemme kunne hatt en annen pikk i munnen ila 45 minutter, noen som er like attraktiv eller mer enn meg. Skulle jeg finne en dame å ligge med som er like attraktiv eller mer attraktiv enn dama så snakker vi fort at det tar opp til 12-36 mnd og helt hinsides med arbeid. Med mindre man betaler for det. Anonymkode: afbec...f67 Som mann så kjenner jeg meg ikke igjen i dette bildet, hverken som en man som søker sex eller som en som ser etter en kvinne som søker sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå