AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Hei! Har datet en stund en som tidligere har vært swingers medlem. Med det lurer jeg på dere som er swingers medlem om at det er mulig om han synes jeg er "nok" om 2 mnd, 6 mnd eller 5 år..? At han plutselig ikke da vil ha mer for det blir for kjedelig? Noen tanker rundt dette? Det merkes i senga at han har slikt tenningsmønster for han nevner om jeg liker at at andre ser på meg etc.. Jeg er bare redd for at jeg ikke blir å klare å stole på vedkommende i hele tatt, for jeg kan ikke delta på slikt. For meg er sex hellig mellom 2, noe fint som bare er vårt. Er nok den tradisjonelle av oss.. Han sier jeg skal ikke bekymre meg, men det ligger jo der latent vil jeg tro... Anonymkode: 4c44d...8b2 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Skrevet 19. desember 2021 Dere høres ikke kompatible ut. Anonymkode: 4247e...b81 9
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 Har levd i parforhold der vi utforsket mye, både swingers klubb og treffe par privat blant annet. Jeg ( kvinne) ville synes ny partner var kjedelig i lengden om han absolutt ikke ville utforsket noe slikt sammen med meg i trygge omgivelser. Dette kommer selvsagt ikke med en gang, da har man jo mere en nok med hverandre.. Anonymkode: 63752...753 3
GiftM Skrevet 19. desember 2021 #4 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har levd i parforhold der vi utforsket mye, både swingers klubb og treffe par privat blant annet. Jeg ( kvinne) ville synes ny partner var kjedelig i lengden om han absolutt ikke ville utforsket noe slikt sammen med meg i trygge omgivelser. Dette kommer selvsagt ikke med en gang, da har man jo mere en nok med hverandre.. Anonymkode: 63752...753 Så om du finner deg en ny mann så vil du ha swingers, møte andre og dra på treff.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 Du kan være 100% på at han er utro mot deg før eller senere Anonymkode: 30d27...502 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #6 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Har datet en stund en som tidligere har vært swingers medlem. Med det lurer jeg på dere som er swingers medlem om at det er mulig om han synes jeg er "nok" om 2 mnd, 6 mnd eller 5 år..? At han plutselig ikke da vil ha mer for det blir for kjedelig? Noen tanker rundt dette? Det merkes i senga at han har slikt tenningsmønster for han nevner om jeg liker at at andre ser på meg etc.. Jeg er bare redd for at jeg ikke blir å klare å stole på vedkommende i hele tatt, for jeg kan ikke delta på slikt. For meg er sex hellig mellom 2, noe fint som bare er vårt. Er nok den tradisjonelle av oss.. Han sier jeg skal ikke bekymre meg, men det ligger jo der latent vil jeg tro... Anonymkode: 4c44d...8b2 Dette hadde jeg ikke gått inn for. Anonymkode: b6311...bf5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #7 Skrevet 19. desember 2021 GiftM skrev (4 timer siden): Så om du finner deg en ny mann så vil du ha swingers, møte andre og dra på treff. Tja, det vet jeg ikke men vet at jeg liker slike settinger og finnes ikke sjalu! Anonymkode: 63752...753
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #8 Skrevet 19. desember 2021 Jeg og partner har også hatt mye treff både med par, ekstra mann etc. For egen del er det null problem om neste partner kun vil være oss to. Anonymkode: d7061...85d 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #9 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg og partner har også hatt mye treff både med par, ekstra mann etc. For egen del er det null problem om neste partner kun vil være oss to. Anonymkode: d7061...85d Neste partner? Det er ikke alle som planlegger for stadig partnerbytte. Noen planlegger for resten av livet med samme partner. Anonymkode: 2a228...db8
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #10 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Neste partner? Det er ikke alle som planlegger for stadig partnerbytte. Noen planlegger for resten av livet med samme partner. Anonymkode: 2a228...db8 Jeg har en fast sexpartner/venn som jeg har hatt i 6 år, hvis jeg finner meg en ny partner som i kjæreste så er det null problem for meg å ikke fortsette å ha med ekstra mennesker i sexlivet vårt. Anonymkode: d7061...85d 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #11 Skrevet 19. desember 2021 Jeg hadde et vennepar som har vært swingers. Det var ikke suksess. Hun var mer populær enn han, han ble litt desperat til slutt og prøvde seg på damer som ikke var interessert. De har fått ødelagt seksualiteten mellom seg. Men de er fortsatt sammen. Anonymkode: 24f67...fc1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #12 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en fast sexpartner/venn som jeg har hatt i 6 år, hvis jeg finner meg en ny partner som i kjæreste så er det null problem for meg å ikke fortsette å ha med ekstra mennesker i sexlivet vårt. Anonymkode: d7061...85d Jeg skjønte det. Poenget mitt er at denne tråden ikke handler om det. Den handler om hvorvidt man klarer å leve i langvarige monogame forhold når man en gang har vært swinger. Anonymkode: 2a228...db8
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #13 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette hadde jeg ikke gått inn for. Anonymkode: b6311...bf5 Samme her. Anonymkode: 2a228...db8
SlemUlv Skrevet 20. desember 2021 #14 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg skjønte det. Poenget mitt er at denne tråden ikke handler om det. Den handler om hvorvidt man klarer å leve i langvarige monogame forhold når man en gang har vært swinger. Anonymkode: 2a228...db8 Ja, noen kan det. Seff ikke alle, men noen. Så det bunner i om du stoler på vedkommende. 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #15 Skrevet 20. desember 2021 SlemUlv skrev (1 time siden): Ja, noen kan det. Seff ikke alle, men noen. Så det bunner i om du stoler på vedkommende. Hva vet du om det gjør det? Det er slett ikke sikkert det finnes noen som helst. Anonymkode: 2a228...db8
SlemUlv Skrevet 20. desember 2021 #16 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva vet du om det gjør det? Det er slett ikke sikkert det finnes noen som helst. Anonymkode: 2a228...db8 Oki.. Så du vet hvem jeg kjenner? 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #17 Skrevet 20. desember 2021 Folk er forskjellige. For meg ble swinging fort kjedelig, det var spennende i starten, så var det noe vi gjorde litt av og på i perioder. Senere partnere har jeg alltid tilbudt meg å dra på klubb med, hvis de er nysgjerrige, men det er mest for at de skal få testa det. Nå har jeg ikke gjort det på årevis, og savner det ikke. , men jeg ser jo at for andre er det en slags livsstil, og de vil nok ta det med fra forhold til forhold. Anonymkode: e1cbf...dd6 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #18 Skrevet 20. desember 2021 SlemUlv skrev (15 minutter siden): Oki.. Så du vet hvem jeg kjenner? Nei, heldigvis ikke. Og det har uansett nada med saken å gjøre. Anonymkode: 2a228...db8
SlemUlv Skrevet 20. desember 2021 #19 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, heldigvis ikke. Og det har uansett nada med saken å gjøre. Anonymkode: 2a228...db8 Klart det har. Det er på det grunnlaget, at jeg kan si det jeg sa. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #20 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du kan være 100% på at han er utro mot deg før eller senere Anonymkode: 30d27...502 Swingers er jo ikke nødvendigvis utro. De aller fleste klarer å gå så langt nettopp fordi man stoler 100 % på hverandre. Når det er sagt, så kan det jo være slik at man ønsker å utforske mer enn det som kanskje betegnes som helt vanlig sex. Så det kan føre til at det blir slutt, men ikke at man er utro/utsetter partner for et svik. Anonymkode: 001bf...983 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå