AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Er ikke overvektig men har en ganske stor muffinsmage/ølmage jeg ikke blir kvitt. Ønsker å ta fettsuging men vil gjerne høre andres erfaringer om det er verdt det, om det er vondt i lang tid etterpå og om man må bruke sånn drakt rundt magen i flere måneder etter? Kan jeg spise som før eller må man også trappe ned maten for at fettsugingen skal gi resultat? Jeg spiser normale mengder mat og blir nødsulten om jeg prøver å minske matinntaket Anonymkode: 42f3a...da0
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Skrevet 19. desember 2021 Lurer også på om man må/bør ta midje og rygg samtidig eller om det holder å bare ta foran på muffinsmagen som plager meg? Klinikken vil nok foreslå 360 graders fettsuging med flere områder (rygg, hofter, midje, øvre mage, nedre mage) men jeg har ikke så høyt budsjett men vil heller ikke ta kun ett (nedre mage) område HVIS det ikke gir de resultatene jeg ønsker.. Anonymkode: 42f3a...da0
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 Synd det ikke finnes noen nettsider hvor det er info om fettsuging. Eller en slags måte å søke på internett.. Info fra tilfeldige folk på et forum er nok best. PS. Hvis du ikke er overvektig, så har du ikke "ganske stor mage". Utenom veldig spesielle sykdommer så er det umulig. Anonymkode: 008e4...049 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #4 Skrevet 19. desember 2021 Jeg har tatt det. Var normalvektig, men fettet mitt var hovedsakelig på magen. Det gjorde ikke vondt, men var litt ubehagelig å sove på magen de første nettene. Det var også vondt når hunden tråkket på meg når jeg sov på ryggen. Jeg brukte smertestillende samme kveld og dagen etter, men trengte ikke noe mer enn det. Operasjonen tar de gjerne på fredager, sånn at man kan reise på jobb igjen som normalt på mandag. Det gikk helt fint her. Man bruker et sånt kompresjonsplagg, helst i en uke minst, gjerne flere uker. Jeg brukte et "belte" i stedet for body, det føltes mer hygienisk. Jeg brukte det riktig nok kun i noen dager, angrer litt på det, for jeg har en liten ujevnhet nå (kun min egen skyld) Om jeg skulle gjort det om igjen ville jeg tatt flankene/nedre rygg og. Du kan spise og leve akkurat som du gjør nå. Med mindre du er i overskudd av kalorier vil ikke fettet komme tilbake. Jeg har alltid gått opp og ned et pr kilo, før kun på magen, men nå er det nedre delen av ryggen som får "overskuddet" i disse juletider osv. Nå og da "stikker" det litt i magen der de hadde de "slangene". Det er ikke smertefullt, men litt ubehagelig. Det er riktig nok langt i fra sikkert at det har noen sammenheng, men ser heller ingen andre årsaker. Alt i alt er jeg veldig fornøyd, og har planer om å ta flankene og Anonymkode: 56574...1e8 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 Bare ikke overdriv. Hvis du scroller deg ned til Jenny Hagen så ser du hvordan det desverre kan se ut. Magen hennes er veldig ujevn. https://truemen.no/her-er-paradise-hotel-deltagerne/ Anonymkode: 478f5...b1e 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #6 Skrevet 19. desember 2021 Tara Reid fra American Pie er et annet skrekkeksempel https://www.mysanantonio.com/z-archived-entertainment/celebrities/article/Tara-Reid-flaunts-her-alarmingly-thin-body-after-6171128.php Anonymkode: b6339...76f
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #7 Skrevet 19. desember 2021 Høres helt greit ut å fettsuge magen. Det er ikke lett for alle kvinner å få flat mage. Men jeg ville passet ekstremt godt på kostholdet mitt etter fettsuging. Aldri mer sjokolade eller stort kaloriinntak. Hadde jeg spist søt og fet mat i helger/ spesielle anledningrr, så hadde jeg spist minimale mengder av det. Anonymkode: 75828...f8e
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #8 Skrevet 19. desember 2021 Har en venninne som har tatt det. Betalte 40k for operasjonen og det varte i en sesong. Magen hennes er større nå enn før operasjonen. Men det har noe med kostholdet å gjøre. Anonymkode: 57d77...67c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #9 Skrevet 19. desember 2021 Fettsuging er smertefullt! Du må bruke ubehagelige kompresjonsplagg døgnet rundt i flere uker. I Norge tror jeg ikke det er noen som opererer 360 grader i en operasjon. Det skyldes utfordringer med å snu pasienten underveis. Jeg har lipødem og har derfor operert store deler av kroppen. Jeg hadde ikke gått gjennom dette frivillig dersom jeg ikke var helt nødt. Anonymkode: 7015a...27c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #10 Skrevet 19. desember 2021 Har tatt det i forbindelse med bukplastikk. Du kjenner det godt ja, men jeg tok også rygg og da ble det et dilemma mtp ligging. Du må gå med kompresjon i 3 mnd. 100% verdt det. AnonymBruker skrev (1 time siden): Fettsuging er smertefullt! Du må bruke ubehagelige kompresjonsplagg døgnet rundt i flere uker. I Norge tror jeg ikke det er noen som opererer 360 grader i en operasjon. Det skyldes utfordringer med å snu pasienten underveis. Jeg har lipødem og har derfor operert store deler av kroppen. Jeg hadde ikke gått gjennom dette frivillig dersom jeg ikke var helt nødt. Anonymkode: 7015a...27c Joda null problem å ta flanker og mage samtidig. Og så forbanna ubehagelig er ikke kompresjonsplagget. Det er heller ikke SÅ vondt som du skisserer her 🙃 Anonymkode: 6d684...726
Antiviruset Skrevet 19. desember 2021 #11 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er ikke overvektig men har en ganske stor muffinsmage/ølmage jeg ikke blir kvitt. Ønsker å ta fettsuging men vil gjerne høre andres erfaringer om det er verdt det, om det er vondt i lang tid etterpå og om man må bruke sånn drakt rundt magen i flere måneder etter? Kan jeg spise som før eller må man også trappe ned maten for at fettsugingen skal gi resultat? Jeg spiser normale mengder mat og blir nødsulten om jeg prøver å minske matinntaket Anonymkode: 42f3a...da0 Gro deg litt viljestyrke og tren det bort. Styrk kjernemusklaturen, gå turer, løpe litt og endre livstil/kosthold. Hjelper ikke å suge ut fettet og få masse overflødig hud. For så å fortsette som før og ølmagen kommer tilbake. Du er bare mange 10 tusen kroner fattigere Det vil også forbedre alt fra mentalt til kroppslig velvære.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #12 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bare ikke overdriv. Hvis du scroller deg ned til Jenny Hagen så ser du hvordan det desverre kan se ut. Magen hennes er veldig ujevn. https://truemen.no/her-er-paradise-hotel-deltagerne/ Anonymkode: 478f5...b1e Jeg kan ikke se noe ujevnt eller galt med magen hennes AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tara Reid fra American Pie er et annet skrekkeksempel https://www.mysanantonio.com/z-archived-entertainment/celebrities/article/Tara-Reid-flaunts-her-alarmingly-thin-body-after-6171128.php Anonymkode: b6339...76f Det er vel først og fremst fordi hun bært frem barn at magen hennes er sånn? Hun er vel også rundt 50 så forståelig at huden er slappere da.. Anonymkode: 42f3a...da0
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #13 Skrevet 19. desember 2021 Antiviruset skrev (6 timer siden): Gro deg litt viljestyrke og tren det bort. Styrk kjernemusklaturen, gå turer, løpe litt og endre livstil/kosthold. Hvis det hadde vært et alternativ hadde jeg såklart gjort det. Ønsker ikke utdype dette noe mere. Kosthold har jeg endret forresten Anonymkode: 42f3a...da0
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #14 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har tatt det. Var normalvektig, men fettet mitt var hovedsakelig på magen. Det gjorde ikke vondt, men var litt ubehagelig å sove på magen de første nettene. Det var også vondt når hunden tråkket på meg når jeg sov på ryggen. Jeg brukte smertestillende samme kveld og dagen etter, men trengte ikke noe mer enn det. Operasjonen tar de gjerne på fredager, sånn at man kan reise på jobb igjen som normalt på mandag. Det gikk helt fint her. Man bruker et sånt kompresjonsplagg, helst i en uke minst, gjerne flere uker. Jeg brukte et "belte" i stedet for body, det føltes mer hygienisk. Jeg brukte det riktig nok kun i noen dager, angrer litt på det, for jeg har en liten ujevnhet nå (kun min egen skyld) Om jeg skulle gjort det om igjen ville jeg tatt flankene/nedre rygg og. Du kan spise og leve akkurat som du gjør nå. Med mindre du er i overskudd av kalorier vil ikke fettet komme tilbake. Jeg har alltid gått opp og ned et pr kilo, før kun på magen, men nå er det nedre delen av ryggen som får "overskuddet" i disse juletider osv. Nå og da "stikker" det litt i magen der de hadde de "slangene". Det er ikke smertefullt, men litt ubehagelig. Det er riktig nok langt i fra sikkert at det har noen sammenheng, men ser heller ingen andre årsaker. Alt i alt er jeg veldig fornøyd, og har planer om å ta flankene og Anonymkode: 56574...1e8 Tusen takk for at du ville dele erfaringen din! Når du sier du ville tatt flankene og nedre rygg også er det fordi du fikk unaturlig fasong med litt ekstra der og med flat fettsugd mage eller fordi det overflødige fettet der også plager deg? Jeg plages ikke av å ha "love handles" men klarer ikke godta den store bulen jeg har foran på magen. Hvor mye betalte du for fettsugingen og fikk du flat mage? Anonymkode: 42f3a...da0
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #15 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Bare ikke overdriv. Hvis du scroller deg ned til Jenny Hagen så ser du hvordan det desverre kan se ut. Magen hennes er veldig ujevn. https://truemen.no/her-er-paradise-hotel-deltagerne/ Anonymkode: 478f5...b1e Det var da ikke ugreit 🤷♀️ Anonymkode: bbc46...59e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå