Gå til innhold

Trappe ned på aktivitet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har/har hatt en spiseforstyrrelse, og får hjelp nå. Spiser mer med hjelp fra kostliste, og nærmer meg normalvekt. Løper og trener heller ikke lenger. Men jeg går 30 000 til 40 000 skritt hver dag. Fortalte om det til ernæringsfysiologen min, og vi ble enige om å prøve at det skal bli under 20 000. Jeg har lyst til det, men er redd. Er det noen som har noen gode råd? 

Anonymkode: f4811...249

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym373
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har/har hatt en spiseforstyrrelse, og får hjelp nå. Spiser mer med hjelp fra kostliste, og nærmer meg normalvekt. Løper og trener heller ikke lenger. Men jeg går 30 000 til 40 000 skritt hver dag. Fortalte om det til ernæringsfysiologen min, og vi ble enige om å prøve at det skal bli under 20 000. Jeg har lyst til det, men er redd. Er det noen som har noen gode råd? 

Det kan umulig være bra for leddene og gå så mye.

Skrevet
Anonym373 skrev (18 timer siden):

Det kan umulig være bra for leddene og gå så mye.

Nei, det er nok ikke det, selv om jeg foreløpig ikke merker noe til det. Hovedproblemet er at det er mye tvang knyttet til det, og det er slitsomt. Og derfor lurer jeg på om noen har råd/erfaring. 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det er nok ikke det, selv om jeg foreløpig ikke merker noe til det. Hovedproblemet er at det er mye tvang knyttet til det, og det er slitsomt. Og derfor lurer jeg på om noen har råd/erfaring. 

ts

Råd og erfaring med hva?

Anonymkode: 3d490...b9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...