Gå til innhold

Er man harry om man handler på Nille?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nille er vel helst for fattige folk. 

Anonymkode: fffba...774

Nei

Anonymkode: 1816c...e5d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er fattig og handler på nille og takket være det så har jeg nå et hjem med fine planter, lamper, pynt, blomstervaser og en hylle som er nesten identisk med designhylle til flere tusen kr (betalte 399 på nille) og hjemmet mitt ser normal ut og ikke som en fattig bule uten noe i :)

Men jeg handler ikke der bare fordi det er billig, jeg syns mye der er fint og unggår det som ser ut som ræl. Ikea og jysk osv har minst like mye ræl men man finner fine ting selvom det er billig vettu 

Anonymkode: 9e064...9ee

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Nille veldig godt, har en del julepynt derfra. Leiligheten min er ikke harry i alle fall, synes det er veldig koselig her. Har ganske lite fra Nille som ikke er julepynt da, men julepynten deres er ofte veldig fin! 

Anonymkode: 91bf5...5f2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Begrepet harry begynner å bli veldig vanna ut nå, Nille har de siste årene begynt å få inn veldig mye fint, spesielt av interiør 😄 

Anonymkode: 82c25...f6f

Det er fordet de har innkjøps sjefen fra kid der, litt synd for det har utvannet Nille 

Anonymkode: 021ae...4b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det virker som Nille har et blodharry-stempel blant folk på nett fordi det er rimelig der. Og at alt må være ræl fordi det er billig og kommer fra en stor kjede. Altså det er jo ikke Hermes-kvalitet sikkert men man trenger jo stort sett ikke det. Er det harry å handle lys, servietter, garn og pynt på Nille? Jeg synes det er tull å betale 1500 kr for en nissefigur fra en "eksklusiv" butikk hvis jeg kan få en lignende sak på Nille til 149.

Anonymkode: cadde...3ec

aboslutt ikke

Anonymkode: a836d...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er masse fint der og du kan kombinera det med andre ting du har. Dilldall på Nille kan på ein måte gi eit "løft" til interiøret. Men det er på ein måte litt Harry å sjå det som er I Nille kalenderen med bare Nille ting :P

Anonymkode: 88204...cff

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nille er harry, samme folkene som drar til Strømstad for å handle becen som handler der.

Anonymkode: 55f36...602

Jeg handler på Nille, men har aldri vært i Strømstad (eller andre steder i Sverige) for å handle "becen". 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er ikke fattige, men handler på Nille innimellom. Jeg har ikke noe behov for å vise at jeg ikke er fattige. 

Noen har tydeligvis et sterk behov for å vise andre at de ikke er fattige.

Anonymkode: ef9fa...56f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg handler på Nille, men har aldri vært i Strømstad (eller andre steder i Sverige) for å handle "becen". 

Jeg er ikke fattige, men handler på Nille innimellom. Jeg har ikke noe behov for å vise at jeg ikke er fattige. 

Noen har tydeligvis et sterk behov for å vise andre at de ikke er fattige.

Anonymkode: ef9fa...56f

You do you.

Anonymkode: cc5a7...c1e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vi handlet på Nille for 2 timer siden.

Tjener 2,1-2,2 mill og har verdier for 11 mill.  Vi må jammen meg være superfattige siden vi valgte p ganske akkurat der 😝

Anonymkode: d76b1...e00

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ToveM skrev (44 minutter siden):

De har i alle fall masse fine nisser og annen julepynt 

Nei, det er det de ikke har!

Anonymkode: b5f89...1c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som Nille har et blodharry-stempel blant folk på nett fordi det er rimelig der. Og at alt må være ræl fordi det er billig og kommer fra en stor kjede. Altså det er jo ikke Hermes-kvalitet sikkert men man trenger jo stort sett ikke det. Er det harry å handle lys, servietter, garn og pynt på Nille? Jeg synes det er tull å betale 1500 kr for en nissefigur fra en "eksklusiv" butikk hvis jeg kan få en lignende sak på Nille til 149.

Nissefigur er harry uansett 🤣🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 9805b...404

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

akkurat garn hadde jeg aldri kjøpt på en billigkjede. Men eksempelet ditt med en nisse er jeg helt enig i, servietter og lys også.

Anonymkode: a75d4...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (25 minutter siden):

Nei, men man er harry hvis man har sterke meninger om hvor andre handler.

Jeg er enig i dette. Samtidig så virker det som om det man handler billig forsvinner ut av huset igjen i løpet av noen få år, mens dyrere designkjøp er noe man beholder i tiår etter tiår.

Men personlig så syns jeg ikke det er mer stas med en vase fra Holmegaard enn en vase fra Nille, dersom eieren er glad i den og tar godt vare på den i år etter år. Og personlig stil vil alltid være kulere enn å være en trendnisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissefigur er harry uansett 🤣🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 9805b...404

Hva pynter du med til jul da? Hvite papirstjerner og brune kongler? 

Anonymkode: db8b1...806

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjener 2,1-2,2 mill og har verdier for 11 mill.  Vi må jammen meg være superfattige siden vi valgte p ganske akkurat der 😝

Ok. Da er dere bare gjerrige. Rike folk som ikke er gjerrige forstår seg på kvalitet som koster. Alt som selges på Nille er laget av kinamann med 1 $ timeslønn. Selv kjøper jeg feks kuler jeg henger på juletreet til 200 kr stk. Det er kvalitet og laget av folk med en anstendig lønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Nille har kommet seg betraktelig de siste årene. Jeg handler sjelden der selv, for er som noen sier her opptatt av å heller legge penger i tidløse ting, som er min stil og som jeg har tenkt å ha lenge. Men noen ganger sjekker jeg litt hva de har, og ser at man kan innrede pent og langsiktig med interiør derfra også. Ei venninne har kjøpt en del der til sin nye leilighet, og jeg synes ikke det ser harry ut hos henne. Vi har ulik stil og velger forskjellig utfra smak, men hun har det pent hos seg og man ser at det er hun som bor der. På samme måte som at mitt interiør speiler meg og min smak. 

Anonymkode: afec5...034

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

At man har penger betyr ikke at man har god smak? 🤷‍♀️

Anonymkode: cc5a7...c1e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mer harry å kjøpe dyre klær og ting som "alle" må ha.

Anonymkode: 36687...358

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...