Gjest Meteora Skrevet 23. oktober 2005 #21 Skrevet 23. oktober 2005 Liker det gooooodt! Kosleig, søtt, opphissende og deilig! Og nå han kommer inntil meg bakfra, holder rundt meg og susser meg på halsen *mmm* ← *mhm*
Snabelsnuppa Skrevet 23. oktober 2005 #22 Skrevet 23. oktober 2005 Åååå, denne tråden var grusom lesning!!! Her sitter jeg bakfull og usannsynlig kosesjuk, men har ingen å kose med... Svarte! (Jeg elsker nussing i nakken/på halsen! Av og til er det nok å bare puste på meg der... )
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2005 #23 Skrevet 25. oktober 2005 ååååååååååååååååååååååååå, eg og har lyst på kjæreste som kyssa meg i nakken.. *sukk*
Knitcat Skrevet 27. oktober 2005 #24 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg elsker sussing på halsen. Halsen er en av mine mest erogene soner.
Gjest Ferdinand Skrevet 27. oktober 2005 #25 Skrevet 27. oktober 2005 Vi menn misliker orale aktiviteter i kroppsområder det befinner seg hår. Det har dere vel merket på hårhysteri-moten?
Gjest Nordmann Skrevet 19. november 2005 #26 Skrevet 19. november 2005 "Erotisk pizza"? Jeg både biter, suger og damene på halsen, og ikke bare under akten men også på italienske restauranter hvor vi deler en erotisk italiensk pizza og et par tre flasker italiensk sprudlevann ←
Gjest Bonita Mamacita Skrevet 19. november 2005 #27 Skrevet 19. november 2005 Pizza Grandiosa; det er størrelsen det kommer an på! Big One går med andre ord også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå