Gå til innhold

Forvente mer etter 3 date/møte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjenner han i grunnen litt fra før. Nå har vi møtt hverandre 3 ganger og fortsatt ikke "der". Han kan gjerne si til meg at "hvis vi ei gang får barn",osv. Samtidig sier han også at ikke vi kan planlegge for mye fremover med ting vi skal gjøre. Fordi vi kun har vært med hverandre tre ganger. Er det et dårlig tegn? Han sier selv at vi må ta tiden til hjelp å se. Jeg stresser nok litt fordi jeg er redd for å bli veldig glad i han og at han plutselig ikke vil mer. 

Er det vanlig å date og at det går så rolig for seg før man ender opp som kjærester eller det å planlegge sommeren. 

Anonymkode: e5720...203

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre ganger er jo ingenting. Etter 15 ganger da kan man begynne å snakke om det har oppstått følelser eller ikke, vent med sex til etter det er kartlagt hvis du er redd for å bli såret 

Anonymkode: d6c1b...b7a

• Liker 4
Skrevet

Etter bare tre møter? Da måtte det i så fall vært tre langhelger sammen.  Det virker en smule desperat fra din side, og det stresset du kjenner på, kan godt komme til å ødelegge for deg. 

Anonymkode: e4f54...246

• Liker 3
Skrevet

Skjønner godt han ikke vil planlegge sommeren når dere har møttes bare tre ganger. Ta det rolig og prøv å ikke fremstå så desperat

Anonymkode: 61ec1...9fe

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner godt han ikke vil planlegge sommeren når dere har møttes bare tre ganger. Ta det rolig og prøv å ikke fremstå så desperat

Anonymkode: 61ec1...9fe

Skal gjøre det, takk for tipset. Lurer på hva jeg skal legge merke til om han ikke vil? Det positive er at han vil ringe meg på kveldene. Nå ser vi ikke hverandre før over jul. 

Anonymkode: e5720...203

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...