AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 Jeg bor sammen med mann og barn en flyreise eller ca. 2 døgn med bil borte fra min familie. Mannen vil ikke reise til familien min, men jeg vil gjerne besøke familien ettersom jeg savner dem veldig. Mannen skaper seg og mener det er unormalt at jeg og barna reiser fra ham, og han mener at flere av hans familie og venner mener det samme. Jeg besøker familien min kanskje 1 gang hvert halvår (alt for sjeldent, synes jeg.) Har mannen min rett? Bare spør ettersom han tydeligvis mener dette er så unormalt. Anonymkode: 3be8a...c8e
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #2 Skrevet 17. desember 2021 Vil ikke si det er unormalt at du tar med barna og drar uten mannen nei. Vil heller si det er unormalt at du aldri skal besøke familien din fordi mannen din ikke vil dra dit. Anonymkode: 134ca...316 44
NiceOrNothing Skrevet 17. desember 2021 #3 Skrevet 17. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg bor sammen med mann og barn en flyreise eller ca. 2 døgn med bil borte fra min familie. Mannen vil ikke reise til familien min, men jeg vil gjerne besøke familien ettersom jeg savner dem veldig. Mannen skaper seg og mener det er unormalt at jeg og barna reiser fra ham, og han mener at flere av hans familie og venner mener det samme. Jeg besøker familien min kanskje 1 gang hvert halvår (alt for sjeldent, synes jeg.) Har mannen min rett? Bare spør ettersom han tydeligvis mener dette er så unormalt. Anonymkode: 3be8a...c8e Det er ikke unormalt i det hele tatt. Hva ville han gjort hvis det var motsatt ? Han klarer seg vel alene noen dager . Han er en voksen mann . Å dessuten at han sier «alle andre , les familie & venner , er enige m han .. det er litt hersketeknikk syns jeg . Blir lei meg på dine vegne Endret 17. desember 2021 av NiceOrNothing 15
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #4 Skrevet 17. desember 2021 Mannen din er unormal. Anonymkode: 92ab9...218 16
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #5 Skrevet 17. desember 2021 Det unormale her er at han ikke vil reise, og samtidig mener at du og barna ikke skal reise. Jeg og barna har flere ganger reist og besøkt min familie når min mann ikke har hatt anledning til å være med. Ingen i min manns familie eller hans venner syntes det var noe unormalt i det. Ikke at det hadde brydd meg, om de hadde syntes det, heller. Hva slags barneskoleretorikk bedriver han? «Alle andre synes du er kjemperar om du reiser uten meg» 🙄 Anonymkode: 90e46...e86 22
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #6 Skrevet 17. desember 2021 Takk for svar, dere. Dette bekrefter mitt syn på saken. Han har slått seg helt vrang og mener jeg like gjerne kan flytte dit, da. Det toppet seg da jeg har snakket sammen med min mor hele TO ganger på tlf i dag. Det er like før jeg faktisk flytter. Med barna. For alt ansvaret med barna ligger på meg uansett Anonymkode: 3be8a...c8e 14
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #7 Skrevet 18. desember 2021 Tror han virkelig han skal bestemme om du må besøke din familie!? I så fall er han ikke verdt å beholde. Anonymkode: 6f42c...291 11
Gjest ABM Skrevet 18. desember 2021 #8 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg bor sammen med mann og barn en flyreise eller ca. 2 døgn med bil borte fra min familie. Mannen vil ikke reise til familien min, men jeg vil gjerne besøke familien ettersom jeg savner dem veldig. Mannen skaper seg og mener det er unormalt at jeg og barna reiser fra ham, og han mener at flere av hans familie og venner mener det samme. Jeg besøker familien min kanskje 1 gang hvert halvår (alt for sjeldent, synes jeg.) Har mannen min rett? Bare spør ettersom han tydeligvis mener dette er så unormalt. Anonymkode: 3be8a...c8e Hvis mannen din var 6 år hadde oppførselen vært normal...Dette er så utafor voksen adferd at jeg anbefaler enveisbilett når du besøker familien neste gang... Må nesten spørre..er mannen etnisk norsk..? Fordi dette er sprøtt!
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #9 Skrevet 18. desember 2021 Det som er unormalt er at han ikke blir med, særlig nå når dere har barn sammen. Det som er ekstremt unormalt er at han prøver å manipulere deg til å ikke reise. Kjenner jeg hadde smelt så solid, og sendt han ut for å gå en lang tur for at jeg skulle få ned trykket, og så kommet hjem igjen med en beklagelse. Anonymkode: fa428...89a 4
NiceOrNothing Skrevet 18. desember 2021 #10 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk for svar, dere. Dette bekrefter mitt syn på saken. Han har slått seg helt vrang og mener jeg like gjerne kan flytte dit, da. Det toppet seg da jeg har snakket sammen med min mor hele TO ganger på tlf i dag. Det er like før jeg faktisk flytter. Med barna. For alt ansvaret med barna ligger på meg uansett Anonymkode: 3be8a...c8e Flytt . Bare Finn deg en dato å flytt . Du er et voksent menneske , å har lov å snakke med den du vil , å reise dit du vil , når du vil . Unnskyld meg , Mn du blir kontrollert og manipulert . Har bodd m en mann av samme kaliber . Det eneste som hjelper er å kvitte seg med dem . Lykke til ❤️ 7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #11 Skrevet 18. desember 2021 ABM skrev (10 timer siden): Hvis mannen din var 6 år hadde oppførselen vært normal...Dette er så utafor voksen adferd at jeg anbefaler enveisbilett når du besøker familien neste gang... Må nesten spørre..er mannen etnisk norsk..? Fordi dette er sprøtt! Ikke sant.. Jeg vurderer det sterkt og har også gjort dette klart for mannen. Han virker en smule spak i dag så jeg håper han har fått seg en realitetsorientering. Han er etnisk norsk, ja. Anonymkode: 3be8a...c8e 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #12 Skrevet 18. desember 2021 Alle versjoner av "alle mener det samme" er et rødt flagg. Har man en mening, bør man kunne argumentere for denne, uten å måtte lene seg på andres meninger. Og HVIS dette er noe han har diskutert med venner, er det dårlig gjort å gjøre det bak din rygg. Det er helt normalt å ville se familien sin. Hva hadde han selv tenkt hvis deres barn i framtiden ikke vil se han, fordi partneren deres protesterer? Tipper han ville syntes det var trist og urettferdig... Anonymkode: 9e173...5da 6
Gjest ABM Skrevet 18. desember 2021 #13 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ikke sant.. Jeg vurderer det sterkt og har også gjort dette klart for mannen. Han virker en smule spak i dag så jeg håper han har fått seg en realitetsorientering. Han er etnisk norsk, ja. Anonymkode: 3be8a...c8e Det han driver med er ikke forenelig med å ha et meningsfullt forhold..Fortell ham det! Har knapt hørt om mer umoden og egosentrisk tilnærming til å ville partner og barnas beste... Helt tullete!...Og jeg er forresten mann..
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #14 Skrevet 18. desember 2021 NiceOrNothing skrev (8 timer siden): Flytt . Bare Finn deg en dato å flytt . Du er et voksent menneske , å har lov å snakke med den du vil , å reise dit du vil , når du vil . Unnskyld meg , Mn du blir kontrollert og manipulert . Har bodd m en mann av samme kaliber . Det eneste som hjelper er å kvitte seg med dem . Lykke til ❤️ Ja, det er ikke umulig at jeg flytter. Jeg ser an litt hvordan dette utvikler seg. Takk for lykkeønskninger! Anonymkode: 3be8a...c8e 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #15 Skrevet 18. desember 2021 Hvis han ikke vil være med til din familie, og han ikke vil du skal reise uten ham, mener han da at du (og barna) aldri skal besøke din familie i det hele tatt. Rødt flagg! Du reiser. Men ville sterkt vurdert å bare bli hos familien din hvis det var meg. Han høres herskesyk ut, og det ender sjelden bra. Anonymkode: b69c9...de1 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #16 Skrevet 18. desember 2021 Hekt ok at han ikke vil bli med, men da må du få dra alene Anonymkode: 08dcc...036 2
AprilLudgate Skrevet 18. desember 2021 #17 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Takk for svar, dere. Dette bekrefter mitt syn på saken. Han har slått seg helt vrang og mener jeg like gjerne kan flytte dit, da. Det toppet seg da jeg har snakket sammen med min mor hele TO ganger på tlf i dag. Det er like før jeg faktisk flytter. Med barna. For alt ansvaret med barna ligger på meg uansett Anonymkode: 3be8a...c8e Er han så kontrollerende ellers og? 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #18 Skrevet 18. desember 2021 Det er selvsagt ikke bra at han oppfører seg sånn, men kan det være at han innerst inne er sjalu på relasjonen du har med din mor? Har han en dårlig relasjon med egne foreldre? Anonymkode: eb922...04c
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #19 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg bor sammen med mann og barn en flyreise eller ca. 2 døgn med bil borte fra min familie. Mannen vil ikke reise til familien min, men jeg vil gjerne besøke familien ettersom jeg savner dem veldig. Mannen skaper seg og mener det er unormalt at jeg og barna reiser fra ham, og han mener at flere av hans familie og venner mener det samme. Jeg besøker familien min kanskje 1 gang hvert halvår (alt for sjeldent, synes jeg.) Har mannen min rett? Bare spør ettersom han tydeligvis mener dette er så unormalt. Anonymkode: 3be8a...c8e det er vel helt greit, så lenge dere ikke drar på lille julaften og blir over julen Anonymkode: 302bc...a78
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #20 Skrevet 18. desember 2021 Hvor i all verden finner dere disse idiotene? Anonymkode: 5db0a...aef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå