AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 Jeg har i lenger tid tidvis slitt med sterke smerter i mage/underliv uten å forstå hvorfor. Men mistenker nå at det er hemoroider. Eller så er det en konsekvens av magesmertene…men kjenner i alle fall at det kommer tidvis. plagene kommer stort sett på natta, og at jeg våkner med smerter. Ofte i tilknytning til PMS eller eggløsning. Er det vanlig? så det store spørsmålet. Hva gjør jeg med dette? Hvordan fungerer egen behandling? Eller bør jeg dra til lege og sjekke ut? Og hvor drar jeg da? Vil helst ikke til fastlege, men heller ta det privat. Er det da gynekolog? Eller allmennlege? Anonymkode: 734f5...52f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #2 Skrevet 18. desember 2021 Hvis det er hemoroider får du vondt i baken. Mange får vondt når en har eggløsning. Det er to helt forskjellige ting. Er du bekymra kontakter du jo legen og får en eventuell sjekk av underlivet. Ikke alltid man trenger behandling. Men det beste er og snakke med legen. Anonymkode: a05e6...a8b 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 Hemoroider er en oppgave for fastlege, ikke gynekolog. Men det høres ikke ut som det du ha, vet du i det hele tatt hva det er? Da får du vondt i baken, og du kan som regel se hemoroidene om du sjekker deg selv med et speil. Magesmerter kan du starte utredning for å hos fastlege, så henviser denne videre til rett spesialitet ved behov. Anonymkode: 2f40d...42e
Østkantgutt1913 Skrevet 18. desember 2021 #4 Skrevet 18. desember 2021 Kjøp noe som heter Alcos Anal og smør bak. Fåes på alle apotek
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå