Gå til innhold

Yasmin- blødninger i oppstartfasen? (Haster)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg vil etter flere år uten piller begynne på pillen igjen, og har bestemt meg for yasmin. Hvordan blir det når jeg starter opp...kan jeg forvente uregelmessige blødninger? Har noen av dere erfart at det har gått bra fra starten av og fått en normal mens når dere skal?

Skal bestille time hos legen snart så takknemelig for raskt svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan ;) Jeg har gått på Yasmin i 2 omganger. 0 blødninger, 0 problem, for meg i hvert fall. Hvis ikke du har hatt spesielt problem med dette med andre merker, tror jeg ikke du bør bekymre deg for det med Yasmin.. :)

Skrevet

Samme her.. Ikke noe problemer. Men som sagt, det er jo individuelt :)

Skrevet

Større sjangs for å oppleve mellomblødninger med Yasmin enn andre piller med større hormoninnhold, nettopp fordi Yasmin har lavt hormoninnhold.

Skrevet

Jeg hadde uregelmessige blødninger i begynnelse, men dette varierer jo veldig fra person til person.

Skrevet

Jeg blødde nesten konstant den første måneden på Yasmin, i motsetning til hva jeg erfarte da jeg begynte på Trionetta, som har høyere hormoninnhold....

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet

Da jeg begynte med Yasmin blødde jeg den første måneden, men etter det har det kun vært regelmessige blødninger, og også kortere mens og mindre menssmerter. SÅ for meg har den funka ypperlig. Bortsett fra at den første måneden var litt småkjip. Var ikke store blødningene, men såpass mye at man må passe på litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...