AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 Jeg har hatt skikkelig diaré noen ganger og er usikker på om det bare skyldes angst og stress, eller om det er noe annet som har utløst det. Jeg vet jo at angst kan gi løs mage, men er det vanlig å få diaré på samme måte som om man feks har spist noe dårlig? At det nærmest spruter og man ikke kommer seg av toalettet eller må løpe tilbake etter fem minutter? Hvordan er det for dere andre som har angst? Og skjer det bare hvis det er noe ekstra spesielt eller kan det skje når som helst? Anonymkode: 430d6...c06
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #2 Skrevet 17. desember 2021 Ja, det er ikke så uvanlig. Men om du er bekymret, ville jeg tatt turen til legen☺️ Anonymkode: 7cf43...f50
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #3 Skrevet 17. desember 2021 Jeg har en utrolig eksamensangst. Kan fort gå på do med løs mage 9-10 ganger i løpet av en dag på det verste dagene før eksamen. Ubehagelig, men tror ikke det er unormalt å ha det slik. Bare husk og drikk nok væske hvis det blir ille. Anonymkode: abde7...d05
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #4 Skrevet 17. desember 2021 Ja, jeg har hatt det slik ved angst. Men har da vært noe "spesielt" ja. F.eks før møte jeg gruet meg fryktelig til og før timer hos en ubehagelig psykolog. Anonymkode: 536d0...235
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #5 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har hatt skikkelig diaré noen ganger og er usikker på om det bare skyldes angst og stress, eller om det er noe annet som har utløst det. Jeg vet jo at angst kan gi løs mage, men er det vanlig å få diaré på samme måte som om man feks har spist noe dårlig? At det nærmest spruter og man ikke kommer seg av toalettet eller må løpe tilbake etter fem minutter? Hvordan er det for dere andre som har angst? Og skjer det bare hvis det er noe ekstra spesielt eller kan det skje når som helst? Anonymkode: 430d6...c06 Jeg får det hver gang jeg skal ut døra, om det er i møte med andre mennesker eller lege etc.. Anonymkode: 0e690...dcb
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #6 Skrevet 17. desember 2021 På en sånn måte at det spruter og er helt vandig? Anonymkode: 430d6...c06
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #7 Skrevet 17. desember 2021 Jeg har ikke direkte diaré (løs mage), men jeg kan bæsje 3-4 ganger på 1 dag om det er noe angstfyllt som skje. Det er som at kroppen tømmer seg og forbereder meg på det 'farlige' som skal skje. Det er veldig slitsomt oppå toppen av all angsten jeg har. Ikke kan jeg fortelle det til noen, for det er flaut og andre forstår ikke.. Anonymkode: ed1ea...e33
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #8 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 17.12.2021 den 23.27): Jeg har ikke direkte diaré (løs mage), men jeg kan bæsje 3-4 ganger på 1 dag om det er noe angstfyllt som skje. Det er som at kroppen tømmer seg og forbereder meg på det 'farlige' som skal skje. Det er veldig slitsomt oppå toppen av all angsten jeg har. Ikke kan jeg fortelle det til noen, for det er flaut og andre forstår ikke.. Anonymkode: ed1ea...e33 Slik har jeg det også. Anonymkode: ba27e...c7e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå