Gå til innhold

Elsker min x fra fortiden. Hvordan kontakte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er i samme situasjon, vi var sammen for 8 år siden. Sendte han en melding og spurte hvordan det gikk. Vi hadde en samtale og merket fort hvor jeg hadde ham - han foreslo å treffes for en kaffe 😊 Så det kan være verdt forsøket, men om han er avvisende og ikke prøver å holde samtalen igang er det nok best å trekke seg stille og rolig tilbake. 

Anonymkode: f66f4...0d6

Hvordan gikk det etter kaffen?

Anonymkode: 728a6...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan gikk det etter kaffen?

Anonymkode: 728a6...e6c

Ikke unnagjort enda 😅 

Anonymkode: f66f4...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La.det.ligge.

Og gå videre. 

Jeg vedder en knapp på at du "elsker han" nå fordi du kronisk ser tilbake og savner fordi du har anledning til det. Se heller fremover nå, det er på høy tid. 

Det er ikke engang sikkert at du "elsker han" fordi du faktisk gjør det, men fordi ensomheten gjør at du savner det dere hadde. Og ærlig talt, det vil du aldri få igjen, ikke engang med han hvis du en dag skulle klare det. Tiden har gått ifra dere. Løpet er kjørt. Den romantiske kjærlighetshistorien du har i hodet ditt er... ja nettopp... kun i hodet ditt. Det er en ønskedrøm basert på fortidshistorier. 

Har selv vært i samme situasjon som deg. Det er ensomheten som roper deg i trynet, og ikke noe annet. Det er ikke kjærlighet. 

Anonymkode: 0ab44...f7e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med «holder på med» mener jeg jevnlige meldinger med flere måneders mellomrom. 

Anonymkode: 81f7c...75f

Ja når det er gjentatte ganger skjønner jeg det er patetisk. Men hva hvis det bare hadde vært én melding da og dere egentlig hadde et fint forhold som tok slutt av normale grunner uten krangling? Hadde du syns det hadde vært like irriterende og patetisk så lenge han lot deg være helt i fred om du ikke svarte? 

Anonymkode: a1b68...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som mine, si hei og spør hvordan det går. Synes «alle» har kontaktet meg for å prøve å få meg tilbake - og jeg tar dem ikke tilbake fordi det er et avsluttet kapittel. Ble slutt av en grunn og samme grunn eksisterer fortatt senere.

eller så kan du se om du finner en skikkelig fin ny person som du kanskje vil elske høyere enn eksen fra lenge siden?

Anonymkode: d91bc...bc8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep,latterliggjøring,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...