Gå til innhold

Kyllingvinger


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Skal spise kyllingvinger til middag idag. Men aner ikke hva jeg skal ha til.

Har dere noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pommes noisettes, krydrete potetbåter, bakte poteter, salat, maiskolber, en god dip. De få gangene vi spiser kyllingvinger lager vi en hel "fingermat-middag", så da blir det gjerne løkringer, store ovnsbakte krydrete potetbåter og ristet hvitløksdip e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen dip bruker dere til?? når man får det ute er d vel to forskjellige dipper?

en hvitløks greie å en sånn som ser ut som taco saus nesten...hehe..åssen lager dere disse? eller hva kjøper dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en hjemmelaget hvitløksdip som er kjempegod! Det høres kanskje ut som mye hvitløk i den, men når den blir bakt i ovnen blir hvitløkssmaken mild og god.

Legg to hele og uskrelte hvitløker i en ildfast form og ha litt olje over. Dekk formen med folie og bak i ovnen ved 200 grader i 25 minutter. Avkjøl litt og klem ut hvitløksfeddene. Mos dem med en gaffel og litt salt og ha så over i en bolle. Bland inn 5 ss rømme og 4 ss majones (her synes jeg Helmans er best), litt paprikapulver og evt mer salt. Dekk til og sett kaldt til den skal brukes. Også utrolig godt til ovnsbakte potetbåter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...