Gå til innhold

Sukker.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er virkelig en fersking på nettdating 😅 Vet ikke helt hva jeg er ute etter, har bare laget en liten profil, bare titter litt foreløpig 😊Men hva er vanlig å gjøre ved mange meldings henvendelser, der jeg selv er lite interessert? Svarer dere alle høflig uansett eller bare å droppe å svare i det hele tatt? Det er bla komplimenter og invitasjon til kaffekopper. Hvis jeg velger å svare høflig takk til et kompliment, så tror kanskje den andre at jeg er int og bare melder videre. Hva gjør dere? 

Anonymkode: 0b277...c9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svarte ikke de uten profilbilde, de som åpenbart ikke hadde lest NOE på profilen eller de som kom med sleskete meldinger. 
det er nok av de på 50+ som tok kontakt med meg selv om jeg på da 25 satt en grense på 35. 
hvis du ikke er noen fan av å gjøre som meg så svarer du «ellers takk, men takk for invitasjonen», om de fortsetter da så hadde jeg ignorert. 

fant heldigvis en fin fyr da, sammen på 5. året og samboere ☺️ 

Anonymkode: 955f6...b60

Skrevet

Jeg svarer de som skriver skikkelige meldinger, forutsatt at de er innenfor det jeg søker i alder og bostedsområde.De tenker jeg fortjener et pent avslag når de faktisk har lagt litt innsats i å ta kontakt. De som bare sender slike "Flørter" gidder jeg ikke svare med mindre de virkelig er interessante slik at jeg har lyst på kontakt.

Anonymkode: 0aa56...c4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...