AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 Jeg traff en på nettet ... Vi pratet i 5-6 mnd før vi endelig traff hverandre. Han har i hugget på å møte meg, fortalte meg over på mld at jeg var noe av det fineste og beste han hadde sett. Jeg ble smigret såklart, dum som jeg var. Han er 48,og jeg 34. Da vi møttes ble det hotell opphold og en deilig helg, bare meg og han. Han virket like oppslukt, alt virket så ekte. Etter vi dro fra hverandre ble han stille.. Han skrev først at det var noe tull på hjemmebane, men likte møtet vårt. Jeg fortsatte å skrive til han.. Han svarte ikke. Jeg ble oppgitt .. Så skrev han at han hadde fått seg kjæreste , så derfor var han stille. Jeg innrømmer at jeg sendte ett par snap etter det, det var litt sårende. Nå har han blokkert meg på face og snap. Føler meg rotten tvers igjennom. Hvorfor gjør han dette? Jeg avslutter alt ned han nå etter en mld jeg sendte han på mobilen. Jeg syntes faktisk dette var en dårlig oppførsel. 😔😔 Anonymkode: 6bab5...870
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2 Skrevet 16. desember 2021 Tipper han hadde flere damer i tillegg til deg. Han fikk det han ville ha. Dessverre finnes det nok av sånne… Anonymkode: ec55d...807 9
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #3 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor gjør han dette? Anonymkode: 6bab5...870 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): han hadde fått seg kjæreste Anonymkode: 6bab5...870 Anonymkode: c60e7...c98 10
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #4 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tipper han hadde flere damer i tillegg til deg. Han fikk det han ville ha. Dessverre finnes det nok av sånne… Anonymkode: ec55d...807 Greit at han ikke orket mas fra meg lengre. Men føler meg som søppel. Falsk er han også. Han smilte vel vare overfladisk hele helgen? Var jeg ikke god nok i sengen? 🙈 Anonymkode: 6bab5...870
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #5 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tipper han hadde flere damer i tillegg til deg. Han fikk det han ville ha. Dessverre finnes det nok av sånne… Anonymkode: ec55d...807 Skjønner ikke hvor dere finne alle disse mennene... Anonymkode: 98d5d...6da 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #6 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Anonymkode: c60e7...c98 Joda. Men kan det være kjæresten som har stilt han et ultimatum? Han Jan jo ha nevnt meg og vår date. Anonymkode: 6bab5...870
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #7 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner ikke hvor dere finne alle disse mennene... Anonymkode: 98d5d...6da Vi blir vel lurt. Han så utrolig bra ut, tross 14 år eldre enn meg. En karriere mann også . Anonymkode: 6bab5...870
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #8 Skrevet 16. desember 2021 Han her har du skrevet om tidligere, sant? Når kom det frem at han har fått kjæreste? Skrev du noe om det i den reisen, kanskje (etter at jeg ikke fulgte med en periode)? Anonymkode: 8e7ef...097 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #9 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han her har du skrevet om tidligere, sant? Når kom det frem at han har fått kjæreste? Skrev du noe om det i den reisen, kanskje (etter at jeg ikke fulgte med en periode)? Anonymkode: 8e7ef...097 Ja, har det. Skilte seg nok ut iom at jeg nevnte den aldersforskjellen mellom oss. Men er det jeg som er idiot her? Han burde skrevet at han ikke ville ha kontakt med meg videre - enn å bare blokkere meg. Han skrev for 3 ukers tid siden at han hadde fått seg dame. 2 uker før der skrev han at han var lysten på meg igjen.. Da 1mnd etter møtet vårt. Anonymkode: 6bab5...870
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #10 Skrevet 16. desember 2021 Dette er tråd nr ? om samme person. Du har fått svar og det eneste du kan gjøre er å gi slipp på det som har skjedd og legge det bak deg. Anonymkode: 557d7...d70 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #11 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han her har du skrevet om tidligere, sant? Når kom det frem at han har fått kjæreste? Skrev du noe om det i den reisen, kanskje (etter at jeg ikke fulgte med en periode)? Anonymkode: 8e7ef...097 Ja, har det. Skilte seg nok ut iom at jeg nevnte den aldersforskjellen mellom oss. Men er det jeg som er idiot her? Han burde skrevet at han ikke ville ha kontakt med meg videre - enn å bare blokkere meg. Han skrev for 3 ukers tid siden at han hadde fått seg dame. 2 uker før der skrev han at han var lysten på meg igjen.. Da 1mnd etter møtet vårt. Anonymkode: 6bab5...870
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #12 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, har det. Skilte seg nok ut iom at jeg nevnte den aldersforskjellen mellom oss. Men er det jeg som er idiot her? Han burde skrevet at han ikke ville ha kontakt med meg videre - enn å bare blokkere meg. Han skrev for 3 ukers tid siden at han hadde fått seg dame. 2 uker før der skrev han at han var lysten på meg igjen.. Da 1mnd etter møtet vårt. Anonymkode: 6bab5...870 Å gi beskjed om at han har fått seg dame betyr selvfølgelig at han ikke vil ha mer kontakt med engangsopplegget sitt. Anonymkode: aa4a4...de0 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #13 Skrevet 16. desember 2021 Big age gap er et rødt flagg. Anonymkode: 49a77...570 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #14 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Å gi beskjed om at han har fått seg dame betyr selvfølgelig at han ikke vil ha mer kontakt med engangsopplegget sitt. Anonymkode: aa4a4...de0 Men alt i alt. Det å ha sex med meg, sier han vil treffe meg igjen, kjører meg til stasjonen og gir meg et kyss. Så skjer alt dette.. Utnytting og bruk og kast. Gir meg dårlig selvtillit.. Anonymkode: 6bab5...870
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #15 Skrevet 16. desember 2021 Han er gift og ble avslørt av kona. Ja det er dårlig gjort mot deg og mot kona Anonymkode: 2a00b...3a2 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #16 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men alt i alt. Det å ha sex med meg, sier han vil treffe meg igjen, kjører meg til stasjonen og gir meg et kyss. Så skjer alt dette.. Utnytting og bruk og kast. Gir meg dårlig selvtillit.. Anonymkode: 6bab5...870 Hvorfor var dere på hotell? Hadde han allerede samboer da dere traff hverandre? "Trøbbel på hjemmebane" Hvilken hjemmebane? Om han var singel da dere møttes har han ingen "hjemmebane". Hadde han trøbbel med samboer etter dere traff hverandre? Det høres sånn ut. Anonymkode: d4abd...550 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #17 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men alt i alt. Det å ha sex med meg, sier han vil treffe meg igjen, kjører meg til stasjonen og gir meg et kyss. Så skjer alt dette.. Utnytting og bruk og kast. Gir meg dårlig selvtillit.. Anonymkode: 6bab5...870 Ja det er typisk gifte menns løgn til elskerinner Anonymkode: 2a00b...3a2 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #18 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men alt i alt. Det å ha sex med meg, sier han vil treffe meg igjen, kjører meg til stasjonen og gir meg et kyss. Så skjer alt dette.. Utnytting og bruk og kast. Gir meg dårlig selvtillit.. Anonymkode: 6bab5...870 Han har nok datet flere samtidig og bestemt seg for å satse på hun ene. Da gav han beskjed om at han hadde fått seg kjæreste, det er jo en grei måte å gjøre det på, han kunne jo bare ha ghostet eller blokkert deg uten å gi beskjed. Anonymkode: 9042b...e57 8
Gjest jordnærjinte Skrevet 17. desember 2021 #19 Skrevet 17. desember 2021 Dette er jo uten tvil dårlig gjort av han, og det tror jeg du vet selv også. Dessverre finnes det mange drittsekker der ute, både menn og kvinner. Det du kan gjøre er å heve hodet ditt og ikke senke standardene dine. Du vil da vel umulig ha en som oppfører seg slik uansett? Fortsett som før så vil det dukke opp en bra kar til slutt 😊
herzeleid Skrevet 17. desember 2021 #20 Skrevet 17. desember 2021 Vet ikke om jeg skjønner sammenhengen helt. Dere møtes og har sex, deretter dabber kontakten av og han forklarer at han har fått kjæreste. Det er vel en naturlig ende på visa, og det ville vel vært verre om han pleide kontakt med tidligere sexpartnere i et nytt forhold? 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå