Gå til innhold

Lapskaus av mentale issues hos han jeg dater

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han er ekstremt negativ og kritisk til de fleste folk. Bortsett fra foreldrene og et par søsken. 
Har et veldig sinne. 
Deprimert i perioder.
Veldig opptatt av status og utseende.
Stort ego.
Hevngjerrig.
Mentalt umoden, men kan ta seg en del sammen om han må. 
Og andre narsissistiske tendenser.
Usikker på seg selv på flere punkter. 
Tok en del party-dop før. Men ikke nå.
Så godt som kurert for OCD.
Tidligere sex avhengig.
(Broren er bipolar.
Schizofreni i slekta.)

Ellers en velutdannet mann med ok jobb.

Han sier han er helt frisk på det psykologiske plan. Har brukt en del tid på å prøve å forstå han og vise tålmodighet, men den er brukt opp snart. Vet ikke om hans skjuler en diagnose. Hva tenker dere? (bortsett fra løp..)

Anonymkode: ccc27...e63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg ikke orket, negative mennesker har en helt spesiell evne til å dra ut livskrafta av mennesker.

Sinne er heller ikke spesielt sjarmerende. Alt i alt tror jeg han har litt for mange issues til at jeg hadde giddet å investere noe.

Anonymkode: ac69a...109

• Liker 19
Skrevet

Hva gjør at du liker han?

• Liker 6
Skrevet

Så mange røde flagg, hva er det du driver med? LØP

Anonymkode: 13a31...785

• Liker 18
Gjest Alterego666
Skrevet

Du må spørre deg selv hvorfor du ønsker å fortsette. Det virker ikke som om du har særlig grunnleggende tillit til ham

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Han sier han er helt frisk på det psykologiske plan. Har brukt en del tid på å prøve å forstå han og vise tålmodighet, men den er brukt opp snart. Vet ikke om hans skjuler en diagnose. Hva tenker dere? (bortsett fra løp..)

Dette er vel gjerne det mest bekymringsverdige. Uten innsikt er det lite rom for bedring. 

når det er relativt nytt har du jo mindre å tape

Anonymkode: 47732...212

• Liker 11
Skrevet

Tenker ikke noe annet enn at jeg skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt vurderer hamn. Velutdannet jobb hjelper ikke når du er en negativ dust som bare kritiserer andre, er aggressiv, egoistisk, narsisisstisk, hevngjerrig 

Altså ingen gode sider veier opp for dette og det smerter meg å se at du sitter i limfella og tror at dette er noen verdt å spare på. 

Anonymkode: 24a31...559

• Liker 10
Skrevet
7 minutter siden, Kvinnenavn said:

Hva gjør at du liker han?

Personligheten for øvrig. En karismatisk person, vi har gode samtaler, tiltrukket fysisk.
Har ikke noe med jobben hans å si, slikt betyr ikke noe. Ikke en spesielt bra jobb eller inntekt heller. Bare skrev det for å beskrive han litt mer. 

Skrevet

Han trenger ikke ha "mentale problemer".

Noen mennesker er rett og slett bare ikke ålreite.

Og da blir de ikke bedre/annerledes heller.

Du kan ikke fikse han, men du kan jo slippe være kjæresten hans.

• Liker 13
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenker ikke noe annet enn at jeg skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt vurderer hamn. Velutdannet jobb hjelper ikke når du er en negativ dust som bare kritiserer andre, er aggressiv, egoistisk, narsisisstisk, hevngjerrig 

Altså ingen gode sider veier opp for dette og det smerter meg å se at du sitter i limfella og tror at dette er noen verdt å spare på. 

Anonymkode: 24a31...559

Er ikke hans jobb eller inntekt som trekker meg. Ikke noe ekstra der og halve min inntekt. 
Han har noen gode tider, og jeg holder vel litt fast i dem og tenker han skal bli berde. Men han gjør nok ikke det.

Skrevet
2 minutter siden, MizzVic said:

Han trenger ikke ha "mentale problemer".

Noen mennesker er rett og slett bare ikke ålreite.

Og da blir de ikke bedre/annerledes heller.

Du kan ikke fikse han, men du kan jo slippe være kjæresten hans.

Er dette jeg nok også er ved med å komme frem til. Han kan ikke endres. Jeg har allerde sett noen meget dårlige sider ved han og det er hva jeg får. Takk for svar

• Liker 1
Skrevet

Hadde løpt og aldri sett meg tilbake, men hver sin smak. Det finnes så mange DEILIGE menn med bra og normal psyke, hvorfor gå for noe som vil ødelegge deg? 

Anonymkode: 4814b...e26

• Liker 7
Skrevet

Hvor gammel er han? 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er ekstremt negativ og kritisk til de fleste folk. Bortsett fra foreldrene og et par søsken. 
Har et veldig sinne. 
Deprimert i perioder.
Veldig opptatt av status og utseende.
Stort ego.
Hevngjerrig.
Mentalt umoden, men kan ta seg en del sammen om han må. 
Og andre narsissistiske tendenser.
Usikker på seg selv på flere punkter. 
Tok en del party-dop før. Men ikke nå.
Så godt som kurert for OCD.
Tidligere sex avhengig.
(Broren er bipolar.
Schizofreni i slekta.)

Ellers en velutdannet mann med ok jobb.

Jeg hadde styrt unna. 

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, Alterego666 said:

Du må spørre deg selv hvorfor du ønsker å fortsette. Det virker ikke som om du har særlig grunnleggende tillit til ham

Jeg vil påstå at det ikke burde være noen grunn til å ha noe tillitt til denne fyren. Det er røde flagg over hele linja. For TS sin egen mentale helse, han er ikke noe å bruke tiden sin på. 

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor gammel er han? 

ca 40

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

ca 40

Det gjør det hele egentlig enda verre. Trodde du beskrev en fyr i midten av 20-åra. 

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, wizardunicorn said:

Jeg vil påstå at det ikke burde være noen grunn til å ha noe tillitt til denne fyren. Det er røde flagg over hele linja. For TS sin egen mentale helse, han er ikke noe å bruke tiden sin på. 

Det har stille begynt å gå utover min psyke. Konsentrer meg dårlig på jobb, for det er alltid noe jeg prøver å forstå i forhold til hans oppførsel. Og merket at jeg hadde det mye mere fredlig inne i meg, da han var på ferie en uke. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ser ut som en typisk Kg-bruker på flere punkt. 

Er det jeg umiddelbart tenker. 

Endret av SoWhat?
  • Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det har stille begynt å gå utover min psyke. Konsentrer meg dårlig på jobb, for det er alltid noe jeg prøver å forstå i forhold til hans oppførsel. Og merket at jeg hadde det mye mere fredlig inne i meg, da han var på ferie en uke. 

Det burde være en god pekepinn på at du har det bedre uten han. Dropp fyren og ta vare på deg selv! Han er ikke ditt ansvar. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...