Gå til innhold

Fort mett/mistet appetitt av Covid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen hatt Covid/kjenner noen som har hatt Covid, som har opplevd å bli fort mett/miste appetitt etter Covid? Jeg er en storvokst kar, som vanligvis får i meg en god del, men nå kan jeg spise en tallerken med middag, og jeg er mett hele dagen. Svært rart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt naturlig når man er syk. Spiser du godt til vanlig og har litt å tære på tåler du fint 1-2 uker med lite mat.  Bare drikk nok. 

• Liker 1
Skrevet
Peonjenta skrev (1 minutt siden):

Det er helt naturlig når man er syk. Spiser du godt til vanlig og har litt å tære på tåler du fint 1-2 uker med lite mat.  Bare drikk nok. 

Symptomene mine er over nå, føler meg frisk og rask. Men appetitten er ennå betraktelig svakere, dager etter symptomene sluttet.

Mulig det er en bivirkning?

Skrevet
Svennis skrev (7 timer siden):

Noen hatt Covid/kjenner noen som har hatt Covid, som har opplevd å bli fort mett/miste appetitt etter Covid? Jeg er en storvokst kar, som vanligvis får i meg en god del, men nå kan jeg spise en tallerken med middag, og jeg er mett hele dagen. Svært rart.

Jeg har fortsatt dårlig appetitt etter covid, men det skyldes først og fremst redusert smak- og luktesans. 

• Opprett ny...