Gå til innhold

Hvor ofte fikk du time hos DPS?

?   

31 stemmer

1. 1. ?

• 3 ganger i uka
      2
    • 2 ganger i uka
      6
    • 1 gang i uka
      14
    • Annenhver uke
      6
    • Sjeldnere
      3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som regel hvor ofte hadde du time? 

Anonymkode: dac13...c5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I starten var det to ganger i uka, etter hvert som jeg ble bedre (etter noen mnd) ble det en gang i uka også to ganger i mnd, en gang i mnd, annen hver mnd helt til behovet var borte. 

Gikk i terapi fra jeg var 19 til jeg var 26år

Skrevet

Traumer fra barndommen som gikk ut på vold og overgrep, tok endelig mot til meg for å ordne opp I det. Fikk time 1 gang i mnd, så jeg gikk heller privat. 

Anonymkode: 5f4a9...0dd

Skrevet

Jeg fikk time en gang i uka i starten og så to ganger i måneden når jeg følte meg litt bedre. Det var mitt valg å gå to ganger i måneden, da jeg hadde det veldig travelt og det var slitsomt for meg å reise til DPS. Jeg fikk ikke lov til å gå sjeldnere enn to ganger i måneden, fikk beskjed om at mindre enn det var ikke vits i, da kunne jeg like gjerne slutte.

Anonymkode: 876fe...30f

Skrevet

Alle bør få hjelp og gå så ofte det er behov for. Å gå sjelden har lite effekt, da får man ikke kontinuitet i det en jobber med. Norge er et godt land å bo i, men ikke hvis du trenger psyk helsehjelp. Får du i det hele tatt hjelp har du år gullbilletten. Mange som lider og ringvirkningene er store når en ikke får hjelp, og det går utover familie, barn og arbeidsliv.

Anonymkode: ad3d4...d80

Skrevet

Fikk hver tredje uke, byttet til privat og får nå hver uke 

Anonymkode: 8df86...0fe

Skrevet

Tror jeg gikk en gang i uka da jeg var på utredning. Nå har det vært annen hver uke, men det pleier å bli avlyst av behandleren uansett. Utrolig til sykdom der gitt.. 

Anonymkode: 9b399...212

Skrevet

Det varierer helt på formen. I utredningsfasen fikk jeg 1 gang i uka, men i det siste har jeg vært suicidal og da har jeg fått 2 ganger i uka. Har også fått annen hver uke når behovet ikke har vært så stort.

Anonymkode: fe5ac...5b9

Skrevet

Har to timer i uka 

Anonymkode: 1a43d...f13

Skrevet

1-2 dager i måneden, men jeg hadde treningsaktivitet en gang i uka i tillegg. 

Anonymkode: 9672d...115

Skrevet

2-3 ganger i uka og fastlege 1-3 ganger i uka på det sykeste. Nektet innleggelse og ble heller fulgt opp hyppigere med behandler/ lege. Takknemlig for at det lot seg løse på den måten.

Anonymkode: 5bd85...943

Skrevet

Jeg svarte en gang i uken uten å helt tenke meg om. Jeg får en time med psykiater i uken, men for også en time med musikkterapi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...