Gå til innhold

Anal til munn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er mann, og har aldri puttet den i ræva på noen. Liker pikken min ren.

Anonymkode: 63d5d...729

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Er mann, og har aldri puttet den i ræva på noen. Liker pikken min ren.

Du vet ikke hva du har gått glipp av 😁

Anonymkode: ae142...307

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er aldri blitt påkjørt av en lastebil. Jeg aner ikke hva jeg går glipp av. Ikke gjør det noe fra eller til for min del heller.

Anonymkode: efb40...326

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er aldri blitt påkjørt av en lastebil. Jeg aner ikke hva jeg går glipp av. Ikke gjør det noe fra eller til for min del heller.

Anonymkode: efb40...326

Jeg har tatt norn damer i rumpa, og jeg har blitt påkjørt av en lastebil. Det er kun analsexen som frister til gjentagelse.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jenter som gjør dette oser av  selvtillit. Men mange damer er vel ikke så trygg på seg selv,  så derfor gjør de ikke anal til munn. 

Anonymkode: d6f7a...4b7

Ehm, jenter som kjenner sine grenser og ikke gjør ting de ikke ønsker er de som oser av selvtillitt. At menn føler for å bruke det der som et argument for å få tilgang til anus er trist. 

Anonymkode: e86db...68c

• Liker 10
Skrevet

Så dette er det neste som skal forventes av kvinner. Ok. Herregud. Menn suger. De skal ha alt, og en kvinne er vill hvis hun gjør alt HAN vil. Menn strekker seg ofte ikke langt i det hele tatt.

Anonymkode: 950c9...b4f

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så dette er det neste som skal forventes av kvinner. Ok. Herregud. Menn suger. De skal ha alt, og en kvinne er vill hvis hun gjør alt HAN vil. Menn strekker seg ofte ikke langt i det hele tatt.

Anonymkode: 950c9...b4f

Hvorfor ikke bare gjøre det. Det er fort gjort og det gir maksimal tenning. Er ikke farlig å smake litt. Ha selvtillit til å smake på seg selv på den måten, det er hot som faen! Ingenting kan konkurrere med det. Men vet du hva som ikker er hot, å syte.

Anonymkode: 12022...920

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor ikke bare gjøre det. Det er fort gjort og det gir maksimal tenning. Er ikke farlig å smake litt. Ha selvtillit til å smake på seg selv på den måten, det er hot som faen! Ingenting kan konkurrere med det. Men vet du hva som ikker er hot, å syte.

Eller... Her er en tanke, la folk ha de grensene de har! Og respektert dem for det. 

Det som ikke er hot, er å presse folk til ting de sier nei til. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå kan tarmbakterier faktisk være ganske farlig.. det er ikke «syting» å si at man er lei av mannfolks oppfatning av hva vi kvinner burde være tøffe nok til å gjøre. 

• Liker 7
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå kan tarmbakterier faktisk være ganske farlig.. det er ikke «syting» å si at man er lei av mannfolks oppfatning av hva vi kvinner burde være tøffe nok til å gjøre. 

Hvis du har så mye bakerier der så har du dårlig hygiene. Vasker du deg godt nok? Har vært med flere jenter som er helt rene bak der…

Skrevet

Dette er en trist utvikling. 

Anonymkode: f9fe7...912

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis du har så mye bakerier der så har du dårlig hygiene. Vasker du deg godt nok? Har vært med flere jenter som er helt rene bak der…

Man får faktisk ikke fjernet alle bakterier inne i analen. Om du tror det er du rett og slett naiv 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.12.2021 den 21.26):

Jenter som gjør dette oser av  selvtillit. Men mange damer er vel ikke så trygg på seg selv,  så derfor gjør de ikke anal til munn. 

Regner med du gjør dette selv da 🤣

For du oser vel av selvtillit eller.. 

Anonymkode: 11036...3c6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Syns du virker litt sytete selv.. 

Anonymkode: 11036...3c6

Skrevet

Du vet at det eksisterer masse avføringsbakterier der inne? Hadde det vært hyggelig for deg å få det i kjeften?

Anonymkode: fa088...a07

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har fått anledning til det med 3 forskjellige damer,  2 av dem insisterte på at det er den eneste måten de var villig til å ha sex på. Men kunne ikke ty til det. Alt for skittent det hullet, samme hvor mye den skulle vaskes. Føler stanga fortjener bedre

Skrevet

Å få rester av bæsj i munnen er ikke bare sykt turn off for, det er  motbydelig. Har aldri opplevd at en jeg har vært sammen med eller hatt sex med har ønsket noe slikt. Det er verken friskt eller normalt å tenne på dette. Om jeg hadde opplevd at en jeg skulle ha sex med hadde spurt meg om noe sånt , ville jeg tenkt at han var ekkel og da er jo sex helt uaktuelt. 

Anonymkode: 54243...af5

• Liker 1
Skrevet

'Ass to mouth'..

Nå er det ikke aktuelt for min egen del men er det 'juks' om du har analsex med kondom og så tar av kondomet før det suges? Blir det ikke kinky nok da? Forsvinner den grensesprengende effekten liksom?

Skrevet

Angående det med tarmbakterier.. Med mindre du er helt nydusjet så har sikkert tarmbakteriene rukket å spre seg fra rumpa og til resten av underlivet. Noe å tenke på neste gang du går ned på noen selv om ikke analen er involvert. 😛

(selv om det selvsagt er *mer* tarmbakterier når du har vært inne i endetarmen og rotet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...