AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 Jenta på 11 har ramlet ute i dag, og tatt seg for med hånda. I etterkant er tommelen blitt veldig vond, om jeg stryker lett over den spruter tårene. Men ser ikke noe feilstilling, og hun er ikke hoven etter hva jeg kan se. Tenker å se det an til i morgen, både for å se om det er blitt bedre, men også fordi røntgen her bare er betjent på dagtid. Er det noe jeg kan gjøre for å lindre smertene hvis de blir verre i kveld? Anonymkode: 1c7d5...5c0
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2 Skrevet 16. desember 2021 Smertestillende i form av paracet eller ibux fikk jeg beskjed av legen da sønnen min skadet tommelen i våres. Noen ganger kan en støttebandasje virke lindrende, kommer an på hvor skaden sitter. Og ha hånden hvilende høyt på brystet. Anonymkode: be4a5...a4c
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #3 Skrevet 16. desember 2021 Smertestillende og en bandasje. Anonymkode: 8e98c...413
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #4 Skrevet 16. desember 2021 Enig med de over. Støttebandasje fra apoteket og smertestillende. Ha hånda i ro og gjerne høyt. God bedring ! Anonymkode: 13c90...fa3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå