AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 Jeg har datet en fyr nå 6 ganger. Han er kjempehyggelig, vi har bra sex, og kan prate godt sammen. Likevel er jeg litt i tvil. Han er en veldig grei type, men har nok ikke så mye «game» noe jeg forsåvidt syntes er positivt. Jeg føler det er mye meg som må ta iniativ til å ses. Han er alltid med, så får inntrykk av at han er inntressert. Og jeg merker han gjør en innsats til å spør meg ulike spørsmål når vi ikke er sammen. Når vi er sammen, så er det to ting jeg blir usikker på. Han sitter ofte med armene i kryss, og det føles aldri naturlig å sette seg i armkroken hans. Samtidig, så sover han veldig dårlig med andre, og den ene natten prøvde han å overnatte hos meg. Men dro hjem kl 0400 på natten, for han bare lå å vrei seg (dette merket jeg). Han og eksen sov ofte i forskjellig seng pga dette, de var sammen i 3,5 år. Jeg derimot syntes det er viktig å kunne kose når man våkner (ikke når man sover) sitte i armkroken på sofaen etc. Jeg må nok også være den som tar mye iniativ fremover for å få «fortgang» på datingen. Men jeg blir usikker på om det er verdt det? Og hvis man dater eller eventuelt blir sammen, vil han ikke kunne gi meg det jeg trenger i et forhold? Og noen ganger blir jeg også usikker på om han liker meg godt nok eller om han bare er forsiktig. Setter pris på alle innspill Anonymkode: 353f1...dea
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2 Skrevet 16. desember 2021 De to tingene du er usikker på er småting. De ser jeg på som uviktige. Det viktige her er at du er usikker. Men du har jo også bare møtt ham seks ganger. Her går det rett og slett på om du vil fortsette å møte ham og se det ann. Det med armene i kors eller særsovinga tror jeg bare er unnskyldninger du selv har. Det er overanalysering. Jeg driver mye med det selv altså, bare lettere å se hos andre. 😛 Helt konkrete tips til småtingene: Du kan jo si du vil sitte i armkroken hans? Jeg ser for meg han vil synes det er koselig. Det med søvn må man jo bare se an. Jeg synes det er hyggeligst å sove sammen, gjerne tett, men det hadde aldri vært en dealbreaker for meg. Det er også mange som kan lære seg å sove sammen. Kanskje hverken han eller eksen var interessert i å sove sammen? Min eks greide ikke sove sammen de første månedene. Da lå han våken. Han vendte seg til det etterhvert. Samtidig måtte jeg vende meg til å ikke sove i armene hans hele natta. Det var verdt den lille tilpasninga. Anonymkode: bc4c3...5b3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #3 Skrevet 16. desember 2021 Takk for innspill. Jeg skal prøve å gi beskjed om det. Har absolutt lyst å prøve å se hvordan dette utvikler seg. Men blir bare redd for at jeg vil gå å stresse over småting siden vi er litt forskjellige på måten man viser man er inntressert på 🙈 Anonymkode: 353f1...dea
Engel Skrevet 16. desember 2021 #4 Skrevet 16. desember 2021 For meg er fysisk nærhet veldig viktig, jeg kan ikke være i et forhold der vi er ulike der, jeg har selv avslutttet dating pga det. Handler ikke om å sove inntil hverandre, men som du skriver: kunne kose sammen på morgenen, sitte i armkroken å se film, bli tatt på i løpet av dagen. Når fysisk berøring kun blir gjort i forbindelse med sex blir det helt feil for meg. Så her må du kjenne godt etter om dette er greit for deg. Evt ta en skikkelig prat om hvordan han er på det området (det gjorde jeg, og fikk bekreftet at han ikke var av typen som liker det.). Det med soving kan gå seg til, jeg sliter ofte med å sove sammen med noen i starten av forhold selv, men det ordner seg når man blir vant til hverandre. Men det høres jo ut som han har litt større utfordringer der også. Det er stor forskjell på om det bare er "orker ikke ligge i skje hele natta" eller om man ikke tåler å sove på samme rom i det heletatt.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #5 Skrevet 16. desember 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for innspill. Jeg skal prøve å gi beskjed om det. Har absolutt lyst å prøve å se hvordan dette utvikler seg. Men blir bare redd for at jeg vil gå å stresse over småting siden vi er litt forskjellige på måten man viser man er inntressert på 🙈 Anonymkode: 353f1...dea Det forstår jeg godt. Han eksen jeg fortalte om, hvor han var vant til å sove alene, han var litt som han du dater nå. Kanskje enda verre. Han var ganske lite kosete. Men dette forandra seg når vi ble mer seriøse. Etter det var han den mest kosete man kan tenke seg! Men han fortsatte å nesten aldri gi meg komplimenter. Det sa jeg i fra om. At jeg lurte på om han syntes jeg var noe fint. At jeg ble usikker når han ikke sa det. Det var bare en misforståelse. Han ville ikke kommentere utseendet mitt for mye, for han ville ikke være så utseendefokusert og så på det som selvsagt at han syntes jeg var vakker osv. Kan hende at han fyren du dater ikke kan forandre disse småtingene. Men det kan godt hende han kan forandre det også. Og det med fysisk kontakt kan komme av relasjonen deres også. At han ikke vil være innpåsliten eller for fysisk. Anonymkode: bc4c3...5b3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #6 Skrevet 16. desember 2021 Ahh, okei. Tenker jeg må prøve å gi han sjansen til å vise det. Så kan det gå seg til, men om han ikke vil tilpasse seg noe. Så tror jeg ikke dette vil funke. Anonymkode: 353f1...dea 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #7 Skrevet 16. desember 2021 Første jeg reagerer på er at dere allerede har hatt sex etter bare 6 dates men ok. Jeg pleier å vente til jeg kjenner personen skikkelig og VET at vi er en bra match før sex men.. Men nei personlig hadde ikke jeg syntes det hadde vært verdt å bli sammen med en fyr som ikke er kjærlig av seg og heller ikke kan sove i samme seng sammen. Husk at en kjæreste er noen du skal leve med i mange år og helst resten av livet Anonymkode: 5a38d...706 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #8 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Første jeg reagerer på er at dere allerede har hatt sex etter bare 6 dates men ok. Jeg pleier å vente til jeg kjenner personen skikkelig og VET at vi er en bra match før sex men.. Men nei personlig hadde ikke jeg syntes det hadde vært verdt å bli sammen med en fyr som ikke er kjærlig av seg og heller ikke kan sove i samme seng sammen. Husk at en kjæreste er noen du skal leve med i mange år og helst resten av livet Anonymkode: 5a38d...706 Enig. Jeg syns det er naturlig å begynne med armkrok og kos, se om man har kjemi og setter pris på nærheten til den andre før man eventuelt går videre. Høres ihvertfall rart ut å ha sex ( med det som er av risk for graviditet og sykdommer) å blottstille seg helt, mens armkrok ? Nei, det ble veldig unaturlig og det tør jeg ikke spørre om. Anonymkode: f8eae...fba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå