AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 Hei! Jeg har fått tilbudt Slinda p piller av legen min ettersom jeg ikke er fornøyd med Cerazette siden det går utover humøret mitt en god del. Den er ny og jeg finner lite erfaringer på nett. Noen som har gått på Slinda og vil dele erfaringer? Anonymkode: 5e26b...a44 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 Hei! Jeg lurer på det samme da jeg akkurat har byttet til disse. Hva er din erfaring så langt? Anonymkode: 92998...aeb
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 Bumper denne, er vanskelig å finne noen som har erfaring med disse! Anonymkode: b1025...ea1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 Nå da damer, har dere noe å dele? 😅 Fått samme resepten selv… lite å finne på nett Anonymkode: af1d3...859
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 Jeg tar slinda. Gått på den bare 1,5 måned. Tar disse for smerter ved samleie. Alltid hatt problemer med akne også. Gikk på diane tidligere for kvisene. Denne slinda er ganske ny og til nå er problemet mitt vektøkning. Og jeg har i tillegg begynt å spise sunnere😅 Anonymkode: fe1f2...cf0
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #6 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tar slinda. Gått på den bare 1,5 måned. Tar disse for smerter ved samleie. Alltid hatt problemer med akne også. Gikk på diane tidligere for kvisene. Denne slinda er ganske ny og til nå er problemet mitt vektøkning. Og jeg har i tillegg begynt å spise sunnere😅 Anonymkode: fe1f2...cf0 Hjelper den mot akne da? vektøkning håper jeg at jeg slipper, da jeg er tjukk nok fra før 🥴 Anonymkode: af1d3...859
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #7 Skrevet 8. juni 2022 Jeg har brukt Slinda siden i fjor høst. Har hatt problemer med hormonell prevensjon hele livet, og hadde egentlig gitt det opp. Men bestemte meg for å gi disse et forsøk, og er kjempefornøyd. Har ingen bivirkninger i det hele tatt, og det har jeg aldri opplevd før. Anonymkode: 5b23c...2f3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå