Gå til innhold

Erfaringer med slinda p piller

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har fått tilbudt Slinda p piller av legen min ettersom jeg ikke er fornøyd med Cerazette siden det går utover humøret mitt en god del.

Den er ny og jeg finner lite erfaringer på nett. Noen som har gått på Slinda og vil dele erfaringer?

Anonymkode: 5e26b...a44

• Nyttig 1
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! 

Jeg lurer på det samme da jeg akkurat har byttet til disse. Hva er din erfaring så langt?

Anonymkode: 92998...aeb

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bumper denne, er vanskelig å finne noen som har erfaring med disse!

Anonymkode: b1025...ea1

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nå da damer, har dere noe å dele? 😅 Fått samme resepten selv… lite å finne på nett

Anonymkode: af1d3...859

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar slinda. Gått på den bare 1,5 måned. Tar disse for smerter ved samleie. Alltid hatt problemer med akne også. Gikk på diane tidligere for kvisene. Denne slinda er ganske ny og til nå er problemet mitt vektøkning. Og jeg har i tillegg begynt å spise sunnere😅

Anonymkode: fe1f2...cf0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg tar slinda. Gått på den bare 1,5 måned. Tar disse for smerter ved samleie. Alltid hatt problemer med akne også. Gikk på diane tidligere for kvisene. Denne slinda er ganske ny og til nå er problemet mitt vektøkning. Og jeg har i tillegg begynt å spise sunnere😅

Anonymkode: fe1f2...cf0

Hjelper den mot akne da? 
vektøkning håper jeg at jeg slipper, da jeg er tjukk nok fra før 🥴

Anonymkode: af1d3...859

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt Slinda siden i fjor høst. Har hatt problemer med hormonell prevensjon hele livet, og hadde egentlig gitt det opp. Men bestemte meg for å gi disse et forsøk, og er kjempefornøyd. Har ingen bivirkninger i det hele tatt, og det har jeg aldri opplevd før.

Anonymkode: 5b23c...2f3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...