Gå til innhold

Brudd i relasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får ikke sove eller spist noe. Jeg har konstant vondt i brystet, hodepine og kaldsvetter. Jeg gråter og føler meg verdiløs. Jeg klarer ikke å konsentrere meg. Angsten som jeg har fra før er enda mer intens. Jeg er så lei meg. Jeg ville så gjerne, men han sa han hadde ikke noe å tilby meg. Han har vært av og på veldig lenge, og kunne vel egentlig ha holdt meg på gress i lang tid fremover. Det er så vondt. Jeg har så lyst til å kontakte han, men jeg vet jo innerst inne at jeg ikke kan få han til å gjøre eller si det jeg vil at han skal gjøre. 

Jeg trenger noen som har en lignende erfaring til å oppfordre meg til å ikke kontakte han og at det forhåpentligvis vil bli bedre. Vi har vært av og på i to år, og jeg har klamret meg fast når han har vært sånn her før. Men det kan vel ikke være sunt for meg å leve etter en annen på den måten, og det var vel derfor jeg bestemte meg for å trekke meg unna. 

Og ja, jeg har opplevd mye verre ting i livet før bare for den som vil påpeke det. Dette er første gang jeg har vært i en langvarig kjærlighetsrelasjon, og det er også da første gang jeg opplever et brudd. 😕 

Anonymkode: 0243d...1f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg får ikke sove eller spist noe. Jeg har konstant vondt i brystet, hodepine og kaldsvetter. Jeg gråter og føler meg verdiløs. Jeg klarer ikke å konsentrere meg. Angsten som jeg har fra før er enda mer intens. Jeg er så lei meg. Jeg ville så gjerne, men han sa han hadde ikke noe å tilby meg. Han har vært av og på veldig lenge, og kunne vel egentlig ha holdt meg på gress i lang tid fremover. Det er så vondt. Jeg har så lyst til å kontakte han, men jeg vet jo innerst inne at jeg ikke kan få han til å gjøre eller si det jeg vil at han skal gjøre. 

Jeg trenger noen som har en lignende erfaring til å oppfordre meg til å ikke kontakte han og at det forhåpentligvis vil bli bedre. Vi har vært av og på i to år, og jeg har klamret meg fast når han har vært sånn her før. Men det kan vel ikke være sunt for meg å leve etter en annen på den måten, og det var vel derfor jeg bestemte meg for å trekke meg unna. 

Og ja, jeg har opplevd mye verre ting i livet før bare for den som vil påpeke det. Dette er første gang jeg har vært i en langvarig kjærlighetsrelasjon, og det er også da første gang jeg opplever et brudd. 😕 

Ikke kontakt ham. Blokker i alle sosiale medier. Det blir bedre. Garantert!

Anonymkode: 2d23d...2ee

• Liker 3
Skrevet

Huff, kan love deg at det alltid være vanskelig å løsrive seg fra noe man har hatt nært. Det du føler er helt naturlig og vanlig! Men det betyr ikke at det du nå savner er riktig for deg, og derfor skal du IKKE kontakte ham mer. Når du om en tid har fått det hele litt på avstand, og kroppen din ikke kjenner på det veldig fysiske savnet, så kommer det til å gå over. Det er akkurat nå det er aller verst, men tro meg, det blir bedre! Du fortjener mer enn det forholdet der ❤️

Anonymkode: ff90b...9a2

• Liker 4
Skrevet

Tusen takk for gode ord og at dere støtter meg i beslutningen min. Det er så vanskelig, og jeg kjenner hele tiden på at jeg angrer og vil at han skal holde rundt meg, men samtidig så vet jeg innerst inne at han ikke kommer til å endre seg på dette. Jeg tar til meg det dere skriver og jeg skal la være å ta kontakt med han. Det er helt jævlig å føle at man ikke er god nok, og jeg sitter og venter på at han skal sende meg en melding der han tar ansvar, men jeg vet innerst inne at jeg vil vente forgjeves. Det beste er vel å blokkere han, men det er så vanskelig når jeg sitter med et bittelite håp om at han vil ta kontakt. 😕 Jeg føler meg så svak og avhengig, og dette er noe som jeg har lovet meg selv tidligere å ikke havne i, men nå sitter jeg jo her da helt overveldet av følelser. Føler meg helt dust. 

• Liker 2
Skrevet

Hei! 

Jeg har de samme tankene som deg. Jeg vil også ha en bestemt mann, men han har laget avstand til meg. 

Nå er det 6 dager siden siste kontakt, og det gjør ikke vondt lenger.

Han slutta å svare meg pga ett ganske følsomt tema som jeg dro opp. Han stakk. 

Egentlig skulle jeg bare sletta han, det er ingen vits i å være venner.

Fokuser på noe annet. Få heeling i naturen, gå i skogen, ta bilder, få nye interesser, lag deg ett skjørt, hør lydbøker/ rockemusikk, be til gud/universet om at det som du bærer på skal slipper taket.

Ikke vent på noen i tankene, det hindrer deg i ny lykke. (Lettere sagt enn gjort). 

-Se på handling foran ord. 

Klem ♥️

• Liker 1
Skrevet
Nåleputa skrev (2 timer siden):

Hei! 

Jeg har de samme tankene som deg. Jeg vil også ha en bestemt mann, men han har laget avstand til meg. 

Nå er det 6 dager siden siste kontakt, og det gjør ikke vondt lenger.

Han slutta å svare meg pga ett ganske følsomt tema som jeg dro opp. Han stakk. 

Egentlig skulle jeg bare sletta han, det er ingen vits i å være venner.

Fokuser på noe annet. Få heeling i naturen, gå i skogen, ta bilder, få nye interesser, lag deg ett skjørt, hør lydbøker/ rockemusikk, be til gud/universet om at det som du bærer på skal slipper taket.

Ikke vent på noen i tankene, det hindrer deg i ny lykke. (Lettere sagt enn gjort). 

-Se på handling foran ord. 

Klem ♥️

Tusen takk, det betyr mye for meg. Jeg får heldigvis mye støtte fra familie, men det er så utrolig vondt i hele kroppen. Takk for at du deler din erfaring, og jeg håper det blir litt lettere for meg også om en stund. Jeg skal ta til meg det du skriver og forsøke å aktivisere meg selv litt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...