AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Hei! Jeg er en slank jente meg naturlig store pupper. Men de har begynt å henge veldig. Jeg har ingen barn, men er sannsynlig at jeg får barn i framtiden. Burde jeg vente til etter jeg er ferdig med å få barn eller er det ukomplisert å gjøre det før barn? Jeg ønsker å kunne amme hvis jeg skulle få barn. Samtidig vil jeg spørre om noen har fått brystløft dekt. Setter stor pris på svar fra jenter som har vært gjennom en slik operasjon. Anonymkode: eacb4...b4b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #2 Skrevet 15. desember 2021 Det er ingen ting feil med pupper som henger. Det er faktisk veldig pent! Anonymkode: c72e5...4e6 6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #3 Skrevet 15. desember 2021 Du er bra nok som du er! Bruk pengene på ferie når covid er over i stedet. Anonymkode: c6262...b2f 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #4 Skrevet 15. desember 2021 Du vil ikke kunne amme etterpå. Og ønsker du det beste for barna dine, venter du med operasjon, slik at du kan amme. Anonymkode: 24441...bf4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #5 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ingen ting feil med pupper som henger. Det er faktisk veldig pent! Anonymkode: c72e5...4e6 Jeg fikk en kommentar idag på at mine pupper henger. Jeg vet veldig godt at de gjør det men det stakk litt når jeg fikk høre det fra noen andre😅 Det vises altså gjennom klærne😅 Anonymkode: eacb4...b4b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #6 Skrevet 15. desember 2021 Du kan ikke amme etter brystløft. De skjærer av Areolaen og plasserer den høyere opp, og skjærer av nederste del og kanskje litt på siden av puppen. Anonymkode: c8fa2...9d4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #7 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du vil ikke kunne amme etterpå. Og ønsker du det beste for barna dine, venter du med operasjon, slik at du kan amme. Anonymkode: 24441...bf4 Jeg vil så gjerne amme hvis jeg skal få barn😬 Anonymkode: eacb4...b4b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #8 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan ikke amme etter brystløft. De skjærer av Areolaen og plasserer den høyere opp, og skjærer av nederste del og kanskje litt på siden av puppen. Anonymkode: c8fa2...9d4 Det var jeg ikke klar over! Kjipt å måtte vente men jeg er vel nødt til det da 😕 Anonymkode: eacb4...b4b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #9 Skrevet 15. desember 2021 Først og fremst: brystløft før du har fått barn er fullstendig bortkastet. Puppene blir et helt annen landskap etter svangerskap og amming. Brystløft anbefales ikke for kvinner under 35 år utenom de som har tatt brystforminskende operasjon av helsemessige årsaker dvs de som har GG størrelse og fått store ryggproblemer og fått brystforminskelse dekt av staten. Nei ingen får brystløft dekt av staten da det er kosmetisk kirurgi og har ikke noe å si for helse eller funksjon. Det er naturens gang at brystene begynner å henge mer fra slutten av 20-årene, men når du er 50 vil du innse at henget du har i 30-årene er barnemat i forhold til hvordan det blir hehe. Det høres mer ut som at du må lære deg å akseptere at kroppen forandrer seg fra man er tenåring til voksen og forandrer seg gjennom hele voksenlivet for hvert tiår som går, det er sånn det er å være menneske så ikke kast bort penger på dette. Hilsen en i 30årene med skikkelig hengepupper som har lært seg å godta dem og absolutt ikke syns det er verdt å bruke åtte års sparepenger på! Er nok lettere å ty til operasjoner om man er millionær men da ender man fort opp med avhengighet som Sofie Elise... Anonymkode: 67611...388 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #10 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg fikk en kommentar idag på at mine pupper henger. Jeg vet veldig godt at de gjør det men det stakk litt når jeg fikk høre det fra noen andre😅 Det vises altså gjennom klærne😅 Anonymkode: eacb4...b4b Ja? Det gjør det med alle pupper med mindre de er veldig veldig små Anonymkode: 67611...388 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #11 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Først og fremst: brystløft før du har fått barn er fullstendig bortkastet. Puppene blir et helt annen landskap etter svangerskap og amming. Brystløft anbefales ikke for kvinner under 35 år utenom de som har tatt brystforminskende operasjon av helsemessige årsaker dvs de som har GG størrelse og fått store ryggproblemer og fått brystforminskelse dekt av staten. Nei ingen får brystløft dekt av staten da det er kosmetisk kirurgi og har ikke noe å si for helse eller funksjon. Det er naturens gang at brystene begynner å henge mer fra slutten av 20-årene, men når du er 50 vil du innse at henget du har i 30-årene er barnemat i forhold til hvordan det blir hehe. Det høres mer ut som at du må lære deg å akseptere at kroppen forandrer seg fra man er tenåring til voksen og forandrer seg gjennom hele voksenlivet for hvert tiår som går, det er sånn det er å være menneske så ikke kast bort penger på dette. Hilsen en i 30årene med skikkelig hengepupper som har lært seg å godta dem og absolutt ikke syns det er verdt å bruke åtte års sparepenger på! Er nok lettere å ty til operasjoner om man er millionær men da ender man fort opp med avhengighet som Sofie Elise... Anonymkode: 67611...388 Hei! Takk for utfyllende svar! Jeg er langt under 35år så da bør jeg vel vente noen tiår ja 😅 kan jeg spørre om du har noen tips til bh med SUPERBRA hold?😂 Anonymkode: eacb4...b4b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #12 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja? Det gjør det med alle pupper med mindre de er veldig veldig små Anonymkode: 67611...388 Sikkert sant det😅 Anonymkode: eacb4...b4b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #13 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Først og fremst: brystløft før du har fått barn er fullstendig bortkastet. Puppene blir et helt annen landskap etter svangerskap og amming. Brystløft anbefales ikke for kvinner under 35 år utenom de som har tatt brystforminskende operasjon av helsemessige årsaker dvs de som har GG størrelse og fått store ryggproblemer og fått brystforminskelse dekt av staten. Nei ingen får brystløft dekt av staten da det er kosmetisk kirurgi og har ikke noe å si for helse eller funksjon. Det er naturens gang at brystene begynner å henge mer fra slutten av 20-årene, men når du er 50 vil du innse at henget du har i 30-årene er barnemat i forhold til hvordan det blir hehe. Det høres mer ut som at du må lære deg å akseptere at kroppen forandrer seg fra man er tenåring til voksen og forandrer seg gjennom hele voksenlivet for hvert tiår som går, det er sånn det er å være menneske så ikke kast bort penger på dette. Hilsen en i 30årene med skikkelig hengepupper som har lært seg å godta dem og absolutt ikke syns det er verdt å bruke åtte års sparepenger på! Er nok lettere å ty til operasjoner om man er millionær men da ender man fort opp med avhengighet som Sofie Elise... Anonymkode: 67611...388 For noe tull. Søsteren min tok brystløft og silikon da hun var 19 år, etter å ha født et barn og ammet. Dette var på Aleris. Anonymkode: c8fa2...9d4 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #14 Skrevet 15. desember 2021 Noen som kan anbefale BH med ekstremt bra hold da? Jeg ønsker å føle meg vel bare. Slik at det ikke vises så godt at de henger når jeg har klær på😅 Anonymkode: eacb4...b4b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #15 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For noe tull. Søsteren min tok brystløft og silikon da hun var 19 år, etter å ha født et barn og ammet. Dette var på Aleris. Anonymkode: c8fa2...9d4 Tok hun brystløft etter å ha ammet? Anonymkode: eacb4...b4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå