Gå til innhold

Kommende jul

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gruer meg til jul. Har den flotteste familien, de beste vennene og mange jeg er glad i men denne julen er vanskelig. Jeg hadde et tap av en nær person tidligere i år og etter dette har det vært veldig mørkt. Ting er bedre nå men gleden over jul, julemiddag, pakker og den slags er = 0. Vi skal være en stor gjeng samlet i julen og jeg prøver og finne på gode unnskyldninger for å slippe og være sammen med noen i år. Lurer på når glede skal komme tilbake. Jeg vil ikke ha det slik som dette😔 

Anonymkode: 76c43...b1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Istedenfor å finne på gode unnskyldninger, så kan du si det som det er. Du skriver at du har flotteste familie og beste venner. Da respekterer de ditt ønske om å være alene. 

• Liker 1
Skrevet

Corona kan være en grunn... 

Anonymkode: 71df8...a47

• Liker 1
Skrevet

Det er ingen som ønsker at jeg skal være alene i julen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er ingen som ønsker at jeg skal være alene i julen. 

Ingen ønsker at jeg skal være alene heller. Da de begynte å protestere, så sa jeg at jeg har bestemt meg. At de må respektere valget mitt, og ikke tenke på seg selv. 

Du kan si at du vil bruke tiden til å ha det rolig og til ettertanke. Ellers så får du juge da. Om det er bedre. 

• Liker 1
Skrevet

Men ts, er du sikker på at det ikke hjelper å få tankene over på noe annet? Få de triste tankene litt på avstand for en liten stund bare? Istedenfor å sitte med de triste tankene helt alene i jula som på en annen side kan være en litt trist høytid i seg selv? Det er fult lov å gå ut å lufte seg litt eller trekke seg litt tilbake i løpet av kvelden, spesielt når man er mange samlet.

Anonymkode: df3cc...693

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...