AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Hun liker ikke å bli kost på puppene. Hun liker ikke å bli slikket. Hun synes sex ikke er viktig. Hun viser seg ikke naken for meg lenger. Sover med klær på, og låser seg inne på badet eller noe når hun skal skifte. Vi har ikke hatt sex på over fire år. Og nå klarer ikke jeg dette livet snart lenger. Forsøke og snakke om situasjonen, blir bare oppfattet som mas, og at jeg bare er ute etter en ting. Noen kvinner som klarer å skjønne hva som skjer? Desperat snart singel mann. Anonymkode: 56fcf...58b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #2 Skrevet 15. desember 2021 She is just not into you Anonymkode: 4c2f0...6b3 8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #3 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun liker ikke å bli kost på puppene. Hun liker ikke å bli slikket. Hun synes sex ikke er viktig. Hun viser seg ikke naken for meg lenger. Sover med klær på, og låser seg inne på badet eller noe når hun skal skifte. Vi har ikke hatt sex på over fire år. Og nå klarer ikke jeg dette livet snart lenger. Forsøke og snakke om situasjonen, blir bare oppfattet som mas, og at jeg bare er ute etter en ting. Noen kvinner som klarer å skjønne hva som skjer? Desperat snart singel mann. Anonymkode: 56fcf...58b Spark henne på huet og ræva ut. Anonymkode: dfc19...c32 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #4 Skrevet 15. desember 2021 Men så gå da. Anonymkode: 4c4d9...cd1 5
Gjest ABM Skrevet 15. desember 2021 #5 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun liker ikke å bli kost på puppene. Hun liker ikke å bli slikket. Hun synes sex ikke er viktig. Hun viser seg ikke naken for meg lenger. Sover med klær på, og låser seg inne på badet eller noe når hun skal skifte. Vi har ikke hatt sex på over fire år. Og nå klarer ikke jeg dette livet snart lenger. Forsøke og snakke om situasjonen, blir bare oppfattet som mas, og at jeg bare er ute etter en ting. Noen kvinner som klarer å skjønne hva som skjer? Desperat snart singel mann. Anonymkode: 56fcf...58b Få henne ut asap for begges skyld!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #6 Skrevet 15. desember 2021 ABM skrev (Akkurat nå): Få henne ut asap for begges skyld! AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spark henne på huet og ræva ut. Anonymkode: dfc19...c32 Hvorfor er det absolutt hun som skal ut? Anonymkode: 4c4d9...cd1 2
Tulling Skrevet 15. desember 2021 #7 Skrevet 15. desember 2021 Sex ER en viktig del av ett intimt forhold. Det er vel trygt å si at det er normalen. Umulig for oss å gjette hva som er feil, annet enn at hun høres ikke ut som at hun er spesielt interessert i deg lenger. Du må få henne med på å løse dette, sånn at ting normaliserer seg i en grad begge kan leve med. Hvis ikke, så er det faktisk helt legitimt av deg å gå videre. Hvilke omstendigheter skulle til for at det skulle bli sex før ? Hva har forandret seg ? 7
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #8 Skrevet 15. desember 2021 Spør henne om hvordan hun ser for seg fremtiden sammen? Har dere ikke barn hadde jeg bare gått. Anonymkode: 9ec76...cce 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #9 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spør henne om hvordan hun ser for seg fremtiden sammen? Har dere ikke barn hadde jeg bare gått. Anonymkode: 9ec76...cce Joda vi har greid å knulle på os et barn. Ts Anonymkode: 56fcf...58b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #10 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hun liker ikke å bli kost på puppene. Hun liker ikke å bli slikket. Hun synes sex ikke er viktig. Hun viser seg ikke naken for meg lenger. Sover med klær på, og låser seg inne på badet eller noe når hun skal skifte. Vi har ikke hatt sex på over fire år. Og nå klarer ikke jeg dette livet snart lenger. Forsøke og snakke om situasjonen, blir bare oppfattet som mas, og at jeg bare er ute etter en ting. Noen kvinner som klarer å skjønne hva som skjer? Desperat snart singel mann. Anonymkode: 56fcf...58b Hun elsker deg, men tenner ikke på deg lenger. Hvis hun ikke tar grep så bør du gå. Veldig synd men sånn kan du vel ikke leve? Anonymkode: 6d202...966 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #11 Skrevet 15. desember 2021 Hva mener du med at du forsøker å snakke om situasjonen? Hopper du rett på temaet sex? Har du forsøkt å finne ut om det er noe hun savner i samlivet, og i så fall hva? Anonymkode: 2283b...ec2 6
Gjest Elder Millennial Skrevet 15. desember 2021 #12 Skrevet 15. desember 2021 (endret) Det høres ganske ekstremt ut? Ligge med tøyet på? Skifte på badet med låst dør… Skjedde denne endringen veldig brått eller gradvis over tid? Tror det ligger mer bak dette enn bare vanlig «mister lysten» jeg altså. Endret 15. desember 2021 av Elder Millennial Skriveleif
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #13 Skrevet 15. desember 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hun liker ikke å bli kost på puppene. Hun liker ikke å bli slikket. Hun synes sex ikke er viktig. Hun viser seg ikke naken for meg lenger. Vi har ikke hatt sex på over fire år. Forsøke og snakke om situasjonen, blir bare oppfattet som mas, og at jeg bare er ute etter en ting. Anonymkode: 56fcf...58b Vel, du er jo bare ute etter ting 🙄 Anonymkode: 050df...bdc 10
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #14 Skrevet 15. desember 2021 Jeg har vært dypt deprimert i 10 måneder grunnet noen tragiske hendelser. I denne perioden mistet jeg ALL sexlyst. Mannen min gav meg klar beskjed om at om jeg ikke kunne i det minste hjelpe han litt innimellom, fant han seg en elskerinne. Dette har jeg vist full forståelse på, og gjort så godt jeg kunne. Han har ikke klaget så mye, men fornøyd med at jeg prøver. Min mann hadde ikke orket 4 måneder uten sex en gang. Da hadde han funnet andre løsninger! Du må snakke med henne! Mvh Lena Anonymkode: f878d...1a1 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #15 Skrevet 15. desember 2021 Om hennes kropp har endret seg, kan hun ha mistet lysten på sex fordi hun ikke liker kroppen sin.... Anonymkode: f878d...1a1 7
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #16 Skrevet 15. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har vært dypt deprimert i 10 måneder grunnet noen tragiske hendelser. I denne perioden mistet jeg ALL sexlyst. Mannen min gav meg klar beskjed om at om jeg ikke kunne i det minste hjelpe han litt innimellom, fant han seg en elskerinne. Dette har jeg vist full forståelse på, og gjort så godt jeg kunne. Han har ikke klaget så mye, men fornøyd med at jeg prøver. Min mann hadde ikke orket 4 måneder uten sex en gang. Da hadde han funnet andre løsninger! Du må snakke med henne! Mvh Lena Anonymkode: f878d...1a1 Ikke særlig glad i eller forståelsesfull overfor deg altså. Skikkelig gullklump han der gitt 🙄 Anonymkode: 050df...bdc 30
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #17 Skrevet 15. desember 2021 Hvordan har din oppførsel generelt vært da? Har du bare vist intr, og "rett på" når du vil ha sex , eller har du virkelig vært der ellers i livet hennes også/ vært interessert, omtenksom, flørtet, og hørt hvordan hun egentlig har det? Selv er jeg kvinne, og har selv manglet helt lysten fordi alt det her andre manglet i forholdet! Sex starter ofte i hodet!;) Anonymkode: 5f754...0f0 11
NewName Skrevet 15. desember 2021 #18 Skrevet 15. desember 2021 Blitt voldtatt ? Misbrukt ? Dritlei sex maset ditt ? Vanskelig å vite. 7
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #19 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vel, du er jo bare ute etter ting 🙄 Anonymkode: 050df...bdc Er jo seksualitet dette forumet handler om. Anonymkode: 56fcf...58b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #20 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvordan har din oppførsel generelt vært da? Har du bare vist intr, og "rett på" når du vil ha sex , eller har du virkelig vært der ellers i livet hennes også/ vært interessert, omtenksom, flørtet, og hørt hvordan hun egentlig har det? Selv er jeg kvinne, og har selv manglet helt lysten fordi alt det her andre manglet i forholdet! Sex starter ofte i hodet!;) Anonymkode: 5f754...0f0 Så du mener ass å den du er sammen med skal tilrettelegge alt så du kan selv kjenne du blir kåt? Du traff ellers spikeren på hodet. sex starter i hodet - ditt hode.... Anonymkode: d8f15...fce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå