Gå til innhold

Feire nyttårsaften hver for oss

Fremhevede innlegg

Skrevet

Behøver noen input om situasjonen og relasjonen jeg nå er i.. 

Har møtt en fyr siden tidlig høst/sen sommer. Vi bor en god time fra hverandre så det har ikke blitt til at vi treffes i hverdagen, men helst i helgene.

Er invitert til venner på nyttårsaften og spurte han om han ønsket å feire sammen. Det kan vi jo, sier han. Men han var mer interessert i å at jeg kunne bli med han til hans venner. Selv om ingen av hans venner har invitert til noe, men det blir sikkert noe sier han. Du kan sikkert bli med. Men så var det utfordrende med sengeplass, og 3-4 andre ting. Så jeg ender opp med å si skal vi da bare feire hver for oss, siden det var så mye 'om og men'. Ja det var en god ide synes han.

Jeg mente det når jeg sa det. Det gjorde jeg. Men nå synes jeg det er litt kjipt og rart altså. Folk må jo gjøre som de helst vil altså. Det mener jeg. Men er det ikke litt spesielt å ikke feire en slik dag sammen? 

Anonymkode: 584c0...173

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå sier du bare at dere har «møttes» noen måneder? Om dere er i et seriøst forhold er det litt rart ja, men ikke så veldig, mtp hvor kort dere har holdt på, så er det nok ikke sååå seriøst enda.

Anonymkode: bc54d...0cf

Skrevet

Nei synes ikke det er rart å ikke feire nyttår sammen, jeg og kjæresten har vært sammen i 8 år og feiret 2 nyttår sammen, resten hver for oss

Anonymkode: 8f3df...4eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...