AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Hvis man har det som per definisjon er ett gullnummer, hvordan går man frem for å selge det? Har sett på Finn, men ser ikke ut til at noen kjøper det? Anonymkode: d8ada...c1f
Hr. Aktiv Skrevet 15. desember 2021 #2 Skrevet 15. desember 2021 Alt blir solgt når prisen er riktig. 1
A-hunter Skrevet 15. desember 2021 #3 Skrevet 15. desember 2021 Har kjøpt og solgt flere gullnummer på Finn og markedet fungerer ganske godt. At det ikke virker som noen kjøper er nok fordi det finnes folk med veldig stor beholdning av gullnummer og, ikke minst, fordi veldig mange priser nummerne for høyt.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #4 Skrevet 15. desember 2021 A-hunter skrev (3 minutter siden): Har kjøpt og solgt flere gullnummer på Finn og markedet fungerer ganske godt. At det ikke virker som noen kjøper er nok fordi det finnes folk med veldig stor beholdning av gullnummer og, ikke minst, fordi veldig mange priser nummerne for høyt. Jøss. Det trodde jeg ikke. Har fulgt med litt, men ikke fått det inntrykket. Anonymkode: d8ada...c1f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #5 Skrevet 15. desember 2021 Ikke to altså? Bare ett? Anonymkode: 80dbf...55f 1
Million Skrevet 15. desember 2021 #6 Skrevet 15. desember 2021 Jeg kjøpte mitt telefonnummer i 2008 på Finn, et såkalt "gullnummer". Alle jeg oppgir nummeret til, kommenterer hvor enkelt det er (mange like av ett siffer). Tror nok Finn.no er stedet å selge sånt. Jeg tror det er prisen som avgjør om man får solgt eller ei. Enkelte har en tendens til å overdrive verdien de tror et enkelt tlf nr har for folk, og priser det deretter. Har sett ganske håpløse nummer til salgs for dyre summer, nummer jeg ikke ville kalt gullnummer en gang. Så ja, det er mye rart som selges, og ikke alt er verdt prisen de vil ta. Sett en fornuftig pris, så får du solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå