Gå til innhold

Har dps korona-stengt nå?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eller får du fortsatt møte opp? 

Og får du like ofte timer i de neste ukene eller mindre siden det er ferier? 

Anonymkode: b35ba...167

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min dps er åpen, men vi bruker munnbind. Går 1-2 uker mellom timene.

Anonymkode: dac9d...900

Skrevet

Her er det sengt, alt er på skype. Men psykologen er syk og har vært i karantene, så null behandling. Verste tiden på året for psykologen å være syk på for min del. Men kan ikke klandre henne for å sitte først i karantene med barna som er smittet. For så å bli smittet av barna, som ble tvunget til å gå på skole hvor det har vært smitte i ukevis. Regjeringen og politikerne kan for dette ene og alene. Hadde de stengt skolene så hadde jeg hatt skype-tilbud, men nei. 

Jeg har vært uten psykolog i 3 uker. Det blir 3-4 uker til minst før neste time på grunn av både sykdom og jul.

Har mye jeg vil si, men dritt reglene på kg gjør at jeg ikke kan si det. Så la oss bare si, det blir nok en åpen plass på pasientlisten innen nyttår om dette fortsetter.

Anonymkode: de12f...be9

Skrevet

Min behandler har tatt ferie, men på mandag da hun at det nok blitt videosamtaler etter jul.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Her er det sengt, alt er på skype. Men psykologen er syk og har vært i karantene, så null behandling. Verste tiden på året for psykologen å være syk på for min del. Men kan ikke klandre henne for å sitte først i karantene med barna som er smittet. For så å bli smittet av barna, som ble tvunget til å gå på skole hvor det har vært smitte i ukevis. Regjeringen og politikerne kan for dette ene og alene. Hadde de stengt skolene så hadde jeg hatt skype-tilbud, men nei. 

Jeg har vært uten psykolog i 3 uker. Det blir 3-4 uker til minst før neste time på grunn av både sykdom og jul.

Har mye jeg vil si, men dritt reglene på kg gjør at jeg ikke kan si det. Så la oss bare si, det blir nok en åpen plass på pasientlisten innen nyttår om dette fortsetter.

Fine deg, kan du ikke bestille deg en time hos fastlegen da?❤️ :klem:

Anonymkode: dac9d...900

Skrevet
Fru2020 skrev (1 time siden):

Min behandler har tatt ferie, men på mandag da hun at det nok blitt videosamtaler etter jul.

Hva mente du? Sa hun at på mandag blir det videosamtaler? 

Skrevet

Hva med å ringe dem? 🙄

Anonymkode: cae37...c6e

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva mente du? Sa hun at på mandag blir det videosamtaler? 

Nei, jeg var i samtale hos henne på mandag. Hun sa at det nok blir videosamtaler på våre samtaler etter nyttår.

Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Sett deg selv først og bruk tiden på det som gjør at du klarer deg gjennom hverdagen. Ta én dag om gangen. Fastlegen kan hjelpe, vær ærlig. Er du glad i dyr? 

Jeg er under medisinutprøving og har hatt videotimer de siste mnd. Aner ikke om det går an å møtes fysisk. Virker som det er sykdom på min dps da, har fått utsatt noen timer.  Har slitt med bivirkninger og den psykiske helsen, men prøver å bare holde ut og å bruke kreftene på ting som gir mening. Sånn sett veldig greit med et minimalt press om å være sosial pga korona.

Anonymkode: f5216...bd8

Skrevet

Jeg var hos Dps i Oslo i går, og de hadde åpent. Så lenge vi satt godt over 2 m fra hverandre kunne vi sitte uten munnbind. 

Anonymkode: 5ef43...165

Skrevet

De har kun åpent for såkalte røde pasienter. Dvs pasienter som er såpass syke at behandler mener at de trenger fysiske timer

Anonymkode: 60781...8b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

De har kun åpent for såkalte røde pasienter. Dvs pasienter som er såpass syke at behandler mener at de trenger fysiske timer

Hvor har du lest det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor har du lest det? 

Har ikke lest det,men går til dps selv så kilde er min behandler

Skrevet

Jobber på DPS, vi har delvis hjemmekontor etter individuelle avtaler, men de fleste er på jobb. Behandling med to meters avstand uten munnbind pr nå, eller telefon/videokonsultasjon hvis behandler har hjemmekontor. Vi har ikke obligatorisk hjemmekontor med andre ord, og stort sett all behandling går som planlagt. 

Anonymkode: d965e...6e2

Skrevet

Tror ikke det nei.

Jeg hadde fysisk oppmøte hos psykologen på mandag. Har telefonavtale med psykologen i morgen, også har jeg time på mandag igjen (vet ikke om det er fysisk eller over tlf etter de nye tiltakene, men får vel beskjed i morgen).

Anonymkode: 0da6e...6a8

Skrevet

Jeg går til DPS som vanlig. Har time der neste uke også. Bruker munnbind på venterommet men ikke i terapien. Sitter med god avstand. 

Anonymkode: b9faa...c29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...