Ullvott Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 (endret) Jeg har fått en luftveisinfeksjon og skal kjøpe Bronkyl for å få løst opp litt slim. Har brukt det tidligere, og har alltid kjøpt den vanlige 200 mg styrken. Jeg ser apotekene har to versjoner: vanlig Bronkyl på 200 mg, dosering: 3 tabletter per dag Bronkyl forte på 600 mg, dosering: 1 tablett per dag Man får altså i seg akkurat samme mengde virkestoff med begge versjoner. Er det noen viktige grunner til å velge den ene framfor den andre, egentlig? Prisen per dag blir et par kroner lavere med forte-versjonen, men bortsett fra det? Bare for å presisere: jeg ber altså ikke om tips rundt dosering, men rett og slett svar på om det er noe jeg ikke har forstått eller tenkt på med tanke på fordeler og ulemper. Endret 15. desember 2021 av Ullvott
Ullvott Skrevet 16. desember 2021 Forfatter #2 Skrevet 16. desember 2021 Er det noen erfarne hostere her i dag? 😷 Jeg kjøpte 600 mg denne gangen, så får vi se om jeg synes det har noen fordeler eller ulemper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå