Gå til innhold

Hva er dine favoritt-jeans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bekjennende jeans-aholiker, men heldigvis såpass kresen at jeg ikke kjøper blindt. Favorittene mine er for tida den svarte/grå Fornarina Bjørk-buksa mi (typisk, utgått modell :frustrert: ), den vide Replay Electra, en fantastisk komfortabel bukse fra Indian Rose (tykt stoff, litt stretch, nydelig mørk farge med slitte partier) og den nye Tiger Silver buksa som jeg kjøpte for to dager siden. Den trenger nok å bli gått litt inn før jeg er fornøyd.

Jeg liker stort sett bukser som ikke er så veldig bootcut, for jeg har funnet ut at det får hoftene mine til å se veldig guttete ut. Smale/rette bukser, derimot får dem til å se litt mer feminine ut.

Flere som vil dele? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har flere jeg liker godt og bruker mye. Men tror favoritten må bli et par mørkeblå Diesel jeans, i modellen Rame. Hatt dem i flere år, og brukes ukentlig :)

Skrevet

Eeeelsker Top Shop-buksene mine!! Bare litt synd at jeg ikke får tak i dem i Norge....

Skrevet

Lee Leola er favorittet :klappe: ( bare synd at den går så mye ut!)

Skrevet

Mine mørke Lee Cade

Min lyse Fornarina Flirt

Miss Sixty husker ikke hva modellen heter men den er litt hullete og veldig kul.

Gjest Jalileh
Skrevet

Et par jeans i fra fornarina (fresh), også et par nye fra H&M.

Har maange flere også, men orker ikke å ramse opp rekkefølgen. :ler:

Skrevet

en lys replay bukse liker jeg best passormen på ,men den har blitt skikkelig hullete!!! Så jeg vurderer å kjøpe ny..men de r så dyre... :( dårlig kvalitet må jeg si!!!

Gjest Gamle gode 10na
Skrevet

Definitivt Levi's 506. Ingen over, ingen ved siden

Skrevet

Ei svart cheap monday bukse, tight modell. Ser bra ut, og er god å gå i.

Noen som vet om man får tak på cheap monday i Oslo forresten?

Skrevet

Hvordan er jeansene på h&m? Har sett noen fine men er så redd for at de skal bli altfor vide etter noen timers bruk :roll:

Skrevet

Mine freshe ut-på-byen-jeans fra Seven

Mine alt-for-store Lee Leola

Hmm....er visst ikke i noen jeans periode for tiden...

Skrevet

Jeg liker godt mine nye Denimbirds-jeans! De er bootcut og relativt lave i livet.

Gjest Revenka
Skrevet

Husker ikke merket, men den er kjøpt på Voice of Europe. Kjempegod bukse.

Hvor får man kjøpt Fornarina? Om ikke så lenge har jeg nådd slankemålet mitt og skal på shoppingtur til London. Tenkte jeg skulle investere i et par flotte jeans. Kanskje jeg skal prøve Fornarina?? Er ikke miss sixty litt bertete og fjortis? Ser for meg kusinen min på 15 med trusa langt over bukselinningen.

Skrevet
Husker ikke merket, men den er kjøpt på Voice of Europe. Kjempegod bukse.

Hvor får man kjøpt Fornarina? Om ikke så lenge har jeg nådd slankemålet mitt og skal på shoppingtur til London. Tenkte jeg skulle investere i et par flotte jeans. Kanskje jeg skal prøve Fornarina?? Er ikke miss sixty litt bertete og fjortis? Ser for meg kusinen min på 15 med trusa langt over bukselinningen.

Miss Sixty har skiftet image og doblet prisen. Kjøpte kjempestilige smale jeans derfra i vår, og har ennå ikke sett noen fjortiser med samme buksa. Det samme kan jeg IKKE si om Fornarina. Som forresten selges på Bik Bok (og har veldig dårlige glidelåser).

Skrevet
Og hvor får man kjøpt miss sixty da?

Jeg kjøpte min på Bik Bok. Akkurat den modellen heter Eden, og er smal hele veien. Kostet 1400 eller 1500. Men hvis du har lyst på nye jeans, kan jeg anbefale Tiger og Acne:) Kjøpte akkurat en fantastisk flott bukse fra Tiger, og den sitter som støpt.

Skrevet
Hvordan er jeansene på h&m? Har sett noen fine men er så redd for at de skal bli altfor vide etter noen timers bruk :roll:

Den jeansen jeg har fra h&m har holdt seg bra! :)

Skrevet

Jeg er også jeans-junkie på høyt nivå, men finner dessverre sjelden noen som jeg synes sitter perfekt. Kreteriene jeg setter er alltid: litt lav i livet, samt ikke-bootcut (finnes unntak). Pleier som regel å sjangle litt mellom forskjellige merker, og nå for tiden har jeg endt opp på Diesels Junnie som den absolutte favoritt. Den sitter som støpt, og passer min kroppsform som hånd i hanske. Andre favoritter for tiden er Replays Virgo, Levis (husker ikke modellnavn, står heller ikke på) og utgåtte Nudie (vier seg fort ut, men sitter knallbra i nyvasket tilstand).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...