Gå til innhold

Letrozol/Femar. Noen som skal starte nå? Eller har erfaringer de vil dele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har startet på en av disse nå nylig, eller brukt dem før?
Erfaring?
Antall forsøk?
Bivirkninger?
Gravid? Evt hvor mange egg ble befruktet?
Eller måtte dere til ivf?

Skal starte på dette om et par dager, 1 stk pille.  Spent.
Gynokologen finner ingen grunn til at vi ikke skal klare dette selv, veldig spent på om disse gjør en endring for oss.

Anonymkode: a1506...1a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte på letrozol når det hadde gått 11mnd, selv om vi bare hadde 6pp bak oss (pcos). Jeg var symptomfri for pcos når jeg begynte på letrozol, men mannen fikk påvist få og dårlige svømmere. 

La ikke merke til noen spesielle bivirkninger mens jeg gikk på letrozol. Ble gravid på andre runde med enkel dose. Har nå akkurat bikket 12 uker på vei og alt ser bra ut hos den lille krabaten 🥰 

Skrevet

Ble gravid på andre forsøk med dobbel dose, (enkel dose virket ikke på meg) men mistet dessverre. Ingen bivirkninger 😄 

Skrevet

Jeg har gått på enkel dose for første gang denne syklusen, er i dpo-land (mellom eggløsning og mens) nå 😅 Jeg fikk letrozol fordi jeg har lange sykluser (opp mot 40 dager), med EL rundt dag 25-26. Nå fikk jeg EL på dag 17 og sykluslengde er beregnet til 29 dager, så det har hjulpet mot det i alle fall 😄 Ingen bivirkninger. 

Skrevet

Jeg går også på Letrozol nå. Akkurat startet på 2. runde 🙌🏽

Anonymkode: 31eac...938

Skrevet

Jeg begynte på dette i fjor høst da jeg var så lei av sen EL (ofte nesten CD30). Forsøkte først to sykluser med enkel dose uten at det ble nevneverdig forskjell. Men over på dobbel dose ble det andre boller. Fikk plutselig EL mellom CD13-16 da! Magisk. Måtte dog igjennom fem sykluser før spiren satt. Til syvende og sist handler det om de 20% flaks for befruktning. Og der kan ikke letrozol hjelpe til. Men evig takknemlig for de mulighetene jeg fikk ofte til å prøve da pga. tidlig EL.

Fikk ingen spesielle bivirkninger som jeg kan huske.

Før oppstart leste jeg hele denne tråden. Syns det var nyttig og interessant og lese andres erfaring.

Skrevet

Jeg ble gravid på fjerde runde med Letrozol. Ingen spesielle bivirkninger. Er nå i uke 13

Anonymkode: 2af5f...fe9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...