Gå til innhold

Apetor er død 😭😭


galaxii

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig aldri hørt om youtuberen Apetor ved Tor Eckhoff før jeg leste om at han døde i drukningsulykke, der han var alene og spilte inn film, en av de mange som er om skøyting på is og isbading. 

Jeg syns dette er ubeskrivelig tragisk! 

Jeg stusser over at det i det hele tatt kunne skje siden han har drevet med dette i minst ett tiår etter filmene å bedømme og burde ha full kontroll. Det står han gikk gjennom isen, men politiet skriver at det var kuttet hull i isen. 

 

Og 5 dager før la han ut en film at  Jeg er 57 år og jeg er ikke død" så dør han rett etter.. 

 

Noen tanker om dette? Hva kan ha skjedd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonobilis
5 minutter siden, galaxii said:

Jeg har egentlig aldri hørt om youtuberen Apetor ved Tor Eckhoff før jeg leste om at han døde i drukningsulykke, der han var alene og spilte inn film, en av de mange som er om skøyting på is og isbading. 

Jeg syns dette er ubeskrivelig tragisk! 

Jeg stusser over at det i det hele tatt kunne skje siden han har drevet med dette i minst ett tiår etter filmene å bedømme og burde ha full kontroll. Det står han gikk gjennom isen, men politiet skriver at det var kuttet hull i isen. 

 

Og 5 dager før la han ut en film at  Jeg er 57 år og jeg er ikke død" så dør han rett etter.. 

 

Noen tanker om dette? Hva kan ha skjedd? 

Han har hvert år laget film med slik tittel i forbindelse med bursdagen sin, så sånn sett var det bare rar timing.

Har nok hatt et uhell på isen. Han har alltid pushet grenser, men med måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...