AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Vi er i ferd med å lage oss hjemmekontor og derfor lurer jeg på: hva er det smarteste/beste/lureste du har på ditt hjemmekontor? Jeg er IT student og vil sannsynligvis ha mye hjemmekontor/hjemmeskole i fremtiden, men jeg aner ikke hva jeg burde ha Alt av tips, fra tastatur til vannkoker eller massasjepute, er av interesse Anonymkode: 1f108...fab
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 I tillegg til PC, skjermer og utstyr så behøver du vel ikke mer enn et justerbart skrivebord (evt. et som er tilpasset din sittestilling) og en god kontorstol. Anonymkode: eb154...ea5 2
Jdz Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 Skrivebord som kan heves/senkes og en god stol er et must. Minst to skjermer. Notatbok og penn 2
wizardunicorn Skrevet 16. desember 2021 #4 Skrevet 16. desember 2021 Justerbar pult, en god kontorstol, to skjermer (eventuelt 1 stor), god kobling til nettet, lampe. Kanskje kjekt med massasje til beina. Vannkoker/kaffemaskin er kjekt å ha, slik man ikke trenger å gå på kjøkkenet hver gang man vil ha noe varmt å drikke. En stor vannflaske! Oppbevaring til dokumenter og permer. Div kontor rekvisitta. Nok uttak til stikkkontakter. Godt orden på ledninger. Personlig ville jeg sittet mot et vindu eller enn vendt fra det. Godt lys og helst dagslys er også viktig, og solblokking når det er nødvendig. Kan være koselig med noen personlige eiendeler som bilder av kjæreste/familie eller kunst på veggene. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #5 Skrevet 16. desember 2021 Elskeren Anonymkode: ec3e6...29e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå