Gå til innhold

Introdusere barn etter hvor lang tid?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lenge datet dere før dere presenterte partner for barna dine og eventuelt partners barn?  

Anonymkode: ac88e...56c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det vel bare dere som vet. Dere bør være sikre på at det er et forhold som vil vare en stund. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg og kjæresten møttes i februar i år. Vi begynte å treffe barna til hverandre i august/september, så altså ventet vi vel 6-7 mnd. Det føltes riktig for oss. Da hadde vi brukt hele våren og sommeren på å bli trygge på hverandre og være sikre på at vi ville satse på oss. Introduksjonen har gått veldig bra så langt. 

Viktig å legge til: Både jeg og kjæresten hadde en avtale med hver vår eks om å vente minst ett år fra bruddet skjedde og til introduksjon av en ny. Det holdt vi så klart. 

Anonymkode: 91256...d1d

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Jeg møtte barna til mannen min fire dager etter første date. Ikke helt planlagt, men sånn ble det ;)

Er 12 år siden nå. 

Skrevet

Dette finnes det ingen fasit på. Men, man bør være rimelig trygg på at dette forholdet har en fremtid før man begynner å blande barn inn i det. Er nok barn med tilknytningsproblemer pga stadig skiftende partnere.

Skrevet

Vi ventet over et år, barna mine er 5 og 9 år gamle. Hans møtte jeg etter noen måneder, men de går på vgs og det gikk ikke an å holde det skjult for de.

Anonymkode: 0c72d...64d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...