AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Hvor lenge datet dere før dere presenterte partner for barna dine og eventuelt partners barn? Anonymkode: ac88e...56c
Doktor Dyregod Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 Det er det vel bare dere som vet. Dere bør være sikre på at det er et forhold som vil vare en stund. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 Jeg og kjæresten møttes i februar i år. Vi begynte å treffe barna til hverandre i august/september, så altså ventet vi vel 6-7 mnd. Det føltes riktig for oss. Da hadde vi brukt hele våren og sommeren på å bli trygge på hverandre og være sikre på at vi ville satse på oss. Introduksjonen har gått veldig bra så langt. Viktig å legge til: Både jeg og kjæresten hadde en avtale med hver vår eks om å vente minst ett år fra bruddet skjedde og til introduksjon av en ny. Det holdt vi så klart. Anonymkode: 91256...d1d 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 Jeg møtte barna til mannen min fire dager etter første date. Ikke helt planlagt, men sånn ble det Er 12 år siden nå.
Pinkee Skrevet 14. desember 2021 #5 Skrevet 14. desember 2021 Dette finnes det ingen fasit på. Men, man bør være rimelig trygg på at dette forholdet har en fremtid før man begynner å blande barn inn i det. Er nok barn med tilknytningsproblemer pga stadig skiftende partnere.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #6 Skrevet 14. desember 2021 Vi ventet over et år, barna mine er 5 og 9 år gamle. Hans møtte jeg etter noen måneder, men de går på vgs og det gikk ikke an å holde det skjult for de. Anonymkode: 0c72d...64d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå