AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Har en på snap jeg matchet med på Tinder, han skriver aldri noe til meg og er ikke interessert i å holde samtalen i gang når jeg skriver til han. Han svarer kort og hyggelig men spør aldri om noe tilbake og jeg har prøvd 3-4 ganger nå å chatte men han er umulig å ha en toveis samtale med. Jeg foreslo en gang å møtes en dag og han sa "kan vi godt men må bli neste uke for jeg kan ikke nå" men det ble ikke noe mere snakk om det i ettertid. Jeg skulle ønske han var mer interessert men må vel bare innse at han ikke er det. Har hatt han på snap en måned nå uten å bli noe bedre kjent! Ville dere bare slettet han eller sagt i fra om at dere sletter siden han ikke virker interessert for å prøve å trigge en reaksjon så han viser mer interesse? Hvertfall å fortsette å prøve å dra igang en chat med han med småprating det gidder jeg ikke for så langflat gidder jeg ikke legge meg! Anonymkode: f7b2e...a47 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 Men herregud, slett og blokkerer og drit i han, gro litt selvtillit!!!! Anonymkode: 265a5...7e9 3
Gjest Glufseguri Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 Få ord og lite action= 🚩🚩🚩 Thank you, next!
exictence Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 Jeg sletter ikke noen. Bare kutter ut å ta initiativ.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #5 Skrevet 14. desember 2021 exictence skrev (Akkurat nå): Jeg sletter ikke noen. Bare kutter ut å ta initiativ. Jeg er ikke så glad i at fremmede får innblikk i livet mitt på sosiale medier og snap uten at jeg vet en døyt om dem eller de ikke har tenkt til å bli bedre kjent med meg. Ser ikke poenget med å ha noen på snap om vi ikke er venner eller skal bli det Anonymkode: f7b2e...a47 2
exictence Skrevet 14. desember 2021 #6 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke så glad i at fremmede får innblikk i livet mitt på sosiale medier og snap uten at jeg vet en døyt om dem eller de ikke har tenkt til å bli bedre kjent med meg. Ser ikke poenget med å ha noen på snap om vi ikke er venner eller skal bli det Anonymkode: f7b2e...a47 Da så. Da sletter du. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 14. desember 2021 #7 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er ikke så glad i at fremmede får innblikk i livet mitt på sosiale medier og snap uten at jeg vet en døyt om dem eller de ikke har tenkt til å bli bedre kjent med meg. Ser ikke poenget med å ha noen på snap om vi ikke er venner eller skal bli det Anonymkode: f7b2e...a47 Hvorfor legger du til ham da på Snap i det hele? 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #8 Skrevet 14. desember 2021 SidFernwilter skrev (13 minutter siden): Hvorfor legger du til ham da på Snap i det hele? Fordi jeg trodde vi skulle bli bedre kjent og avtale en date. Det er naturlig å tro når vi matchet på Tinder Anonymkode: f7b2e...a47
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #9 Skrevet 14. desember 2021 Jeg poster nesten aldri noen selfies av meg på snap så det kan ikke ha med å gjøre at han ikke syntes jeg var pen lenger heller. Han skrev på et bilde samme dag vi addet hverandre at han syns jeg var fin men det er dette med å bli kjent som virker håpløst.. Anonymkode: f7b2e...a47
TheHairyToothfairy Skrevet 14. desember 2021 #10 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi jeg trodde vi skulle bli bedre kjent og avtale en date. Det er naturlig å tro når vi matchet på Tinder Anonymkode: f7b2e...a47 jammen hallo, da har du jo ikke noe problemer med å vise andre ditt private liv. jeg ville ikke tenkt gjøre noe sånt før jeg hadde en viss peil på hvem personen er.
exictence Skrevet 14. desember 2021 #11 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi jeg trodde vi skulle bli bedre kjent og avtale en date. Det er naturlig å tro når vi matchet på Tinder Anonymkode: f7b2e...a47 Jeg sier at jeg heller vil skrive og bli litt bedre kjent her først.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #12 Skrevet 14. desember 2021 exictence skrev (2 minutter siden): Jeg sier at jeg heller vil skrive og bli litt bedre kjent her først. Men jeg slettet tinder appen og han var en jeg ville fortsette kontakten med så da fikk han snappen min. Jeg poster bare ting der et par ganger i mnd så det er ikke som at han får se hele livet mitt men uansett ser jeg ikke poenget med å ha en fremmed der hvis vi ikke skal bli bedre kjent. Anonymkode: f7b2e...a47
exictence Skrevet 14. desember 2021 #13 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men jeg slettet tinder appen og han var en jeg ville fortsette kontakten med så da fikk han snappen min. Jeg poster bare ting der et par ganger i mnd så det er ikke som at han får se hele livet mitt men uansett ser jeg ikke poenget med å ha en fremmed der hvis vi ikke skal bli bedre kjent. Anonymkode: f7b2e...a47 Slett han da hvis du føler for det. Jeg sier bare at jeg hadde ikke følt for det. Hadde jeg tatt han på snap, hadde han ikke vært helt fremmed. Og hadde det ikke blitt noe, så hadde jeg bare latt han være der.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #14 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er ikke så glad i at fremmede får innblikk i livet mitt på sosiale medier og snap uten at jeg vet en døyt om dem eller de ikke har tenkt til å bli bedre kjent med meg. Ser ikke poenget med å ha noen på snap om vi ikke er venner eller skal bli det Anonymkode: f7b2e...a47 Hva med insta horer? «Følg meg på insta» det er det at mennesket vil føle seg viktig. Å narsissismen er voksende her i landet. Startet i usa på 70 tallet og kom hit i 2000 da vi er som regel 25 år bak de på utvikling. Anonymkode: f6425...9a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå