AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 for å gjøre det kort; har slitt med sterk angst de siste årene. Fikk avslag hos dps i 2020, og etter hard jobbing på egenhånd har jeg klart å bli mye bedre. Har vært friskmeldt siden feb 2020 etter lang tid med sykdom. Men nå kjenner jeg at jeg ikke strekker til lenger. jobber i bhg og det har mildt sagt vært helt jævlig denne høsten. I tillegg mistet jeg en nær person til selvmord for litt siden. Dette sammen har trigget at angsten har kommet tilbake som aldri før. Jeg sover ikke, får flere angstanfall daglig, jobben er helt utmattende. Er ingen form for tilrettelegging der for åpenbare grunner; ekstremt sykefravær og ingen vilarer å få. Har jobbet overtid nesten hver dag, hodet eksploderer nesten når jeg kommer hjem. Har NULL overskudd etter jobb. Angstanfallene er nå daglige og gråter flere timer etter jeg har kommet hjem. jeg klarer rett og slett ikke mer. Tror dere jeg kan få sykemelding eller hvertfall delvis sykemelding hvis jeg gpr til legen? Vil ikke at det skal virke som at jeg ikke gidder. Er bare helt utmattet Anonymkode: f4d94...0e5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 Du får nok mer enn bare en sykmelding ja🤗Henvisning til psykolog, sovemedisiner, angstdempende medisiner o.l. Anonymkode: ec5a2...e9c
Zooey Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 Det må nesten legen vurdere, men jeg ville tro det.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 Ja, kom deg til legen! Sånn her skal det ikke være ❤️ Anonymkode: fcc83...874
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå