AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Del Skrevet 14. desember 2021 Hei, jeg har en centurion sy-maskin men den stopper bare opp etter 3 sek å lager en rar høy lyd til jeg stopper å trykke på pedalen, ingenting er galt i sporehuset nede, men kan være noe oppe eller noe, noen som har noen ideer om hva dette kan være, å isåfall hvis det er at jeg ikke har oljet den hvordan gjør jeg det? Anonymkode: 1dffa...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Del Skrevet 14. desember 2021 med mindre du allerede har forsøkt, er det alltid lurt å bytte nåla og tre hele maskinen på nytt når det kommer rare lyder eller maskinen syr stygt. Anonymkode: b5349...d3c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Del Skrevet 14. desember 2021 Har du prøvd å sy i et veldig tykt stoff? Gjelder dette alle sømmer? Anonymkode: 9641f...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 14. desember 2021 #4 Del Skrevet 14. desember 2021 Trenger den smøring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå