Gå til innhold

overreagrer jeg her? ( ang barnet mitt på SM)


cas12

Anbefalte innlegg

pappan til barnet legger ut bilder av barnet hver gang de har samvær,en gang i uka, barnet er lei og jeg liker det ikke . Jeg ønsker ikke og ha så mye bilder av barnet på SM, jeg legger ut kanskje 2-4 ganger i året, og spør han om det er greit hver gang.

Far mener det er greit selvom barnet ikke vil, sånn at hans familie også ser barnet. vi er ikke sammen og barnet har ikke kontakt med farmor og noen andre i familier , men gjør ikke noe om de ser bilder altså,men bør ikke barnet få slippe når barnet ikke vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener barnet bør slippe å ha bilder av seg på SM hvis hen ikke vil det. Kanskje far kan bruke snapchat til å sende bilder av barnet til familien? Hvis han og flere i familien har iphone/ipad kan han opprette gruppe med familiedeling inne på bilder, det har vi laget oss. Da legger han bare til de han ønsker å dele bildene med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal barnet slippe når det gir uttrykk for å ikke ville! Be far sende bilder på messenger eller sms til de som ønsker å se bilder av barnet. 
Spør han om han hadde gjort det samme mot venner som ba han om å la være. Det blir akkurat det samme. Man eier ikke sine barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...