Gå til innhold

Hvordan velger jeg megler til salget?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal se etter og ingen oppgir pris før du har hatt verdivurdering og opprettet kontakt.

Blir det litt tilfeldig hvilken megler man velger?

Anonymkode: 32ad0...67a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velger den hotteste megleren med de fresheste klærne for da vet jeg det blir salg

Anonymkode: 423c3...709

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser på annonsene på objekter megleren har for salg. Noen har alltid flotte annonser, andre ikke. Kan også anbefale å gå på visninger med ulike meglere, for da vet du hvordan de vil oppføre seg og følge opp eventuelle kjøpere.

Jeg har opptil flere her i byen som er uaktuelle å bruke, enten på grunn av grelle annonser og elendig språk, fordi de virker litt "overlegne" mot kjøpere, eller fordi de fremstår som slurvete og unøyaktige 🙈

• Liker 3
Skrevet

Er det sånn at meglere ikke gir tilbud? Altså kommer med et gratis prisanslag før noe avtales? 

Skrevet

Jeg hadde flere meglere innom her for å få takst til finansieringsbevis. Valgte den megleren jeg fikk best kjemi med. Har møtt på henne på flere visninger etter det - hun er også veldig dyktig, så jeg opplever at magefølelsen slo til 

Anonymkode: 6cd82...263

Skrevet

Sjekk meglerguiden. 

Anonymkode: 6a8a5...0be

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg hadde flere meglere innom her for å få takst til finansieringsbevis. Valgte den megleren jeg fikk best kjemi med. Har møtt på henne på flere visninger etter det - hun er også veldig dyktig, så jeg opplever at magefølelsen slo til 

Anonymkode: 6cd82...263

Hva betalte du da?

Skrevet

Jeg snakket med kjente og ba om anbefalinger, og endte opp med å møte to meglere, en anbefalt av venninne og en anbefalt av kjæresten. Begge ga verdivurdering og kom med et tilbud hver.

Det var lett å ta valget utifra de to. Både mtp. personlig kjemi, forventet salgspris og tilbudene de ga. 

Anonymkode: 9c455...cd0

Skrevet

Jeg tok samme megler som solgte meg boligen. Samme megler ble også anbefalt av banken. Likte hvordan megleren ga rom og tid under visning. Verste jeg vet er de som henger oppå meg og skal prate hele tiden. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.12.2021 den 9.03):

Vet ikke hva jeg skal se etter og ingen oppgir pris før du har hatt verdivurdering og opprettet kontakt.

Blir det litt tilfeldig hvilken megler man velger?

Anonymkode: 32ad0...67a

Hør litt rundt om det er noen andre er veldig fornøyde eller misfornøyde med. Google navn for å se om noen er nevnt negativt et sted. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...