Gå til innhold

Burde vi utsette bursdagen nå?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Barnet mitt skulle feire 10 årsdagen sin denne helga med klassen/sin kohort på skolen. Ca 15 stk. Bør vi utsette dette til smitten har roet seg? Det er snakk om leid lokale med mye plass da. Er ikke mye smitte her vi bor. Men tenker vel at selv om det er klassevenner så bør vi redusere private sammenkomster uansett nå... er usikker...

Anonymkode: 154cb...450

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kjørt som planlagt. Når dette er klassen henger disse barna tett på hverandre hver dag uansett. Skal dere vente til alt er over, kan dere måtte vente lenge ser det ut til. 

• Liker 7
Skrevet

Det er vel godkjent at en kan ha bursdag med sin kohort, men her har mange avlyst alt som har vært planlagt siden det er så tett opp mot jul så var de redde for at få ville komme på grunn av at de er redd for å bli smittet før jul. 

• Liker 1
Skrevet

KG sin logikk er ja, alt skal avlyses og barna skal isoleres på egne rom (i mot FHI sine råd og regler). 

Anonymkode: cd606...10f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

KG sin logikk er ja, alt skal avlyses og barna skal isoleres på egne rom (i mot FHI sine råd og regler). 

Anonymkode: cd606...10f

Ser ikke at det har blitt skrevet noen steder her på tråden.

Anonymkode: bdce8...951

• Liker 6
Skrevet
Glitnir skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde kjørt som planlagt. Når dette er klassen henger disse barna tett på hverandre hver dag uansett. Skal dere vente til alt er over, kan dere måtte vente lenge ser det ut til. 

Er vel ikke det at jeg tenker å vente til alt dette er over, men mer at det snart er jul og at man ikke vil risikere å bli syk så mye. JEG omgås jo ikke alle disse hver dag...ts

Skrevet

Jeg hadde utsatt, kun pga det er så kort til jul og det er kjedelig om man er syk i jula. 

Anonymkode: 70e7e...49c

• Liker 2
Skrevet

Galskap å arrangere bursdag nå. Hadde aldri sendt ungene mine på dette.

Anonymkode: 4409e...a80

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ser ikke at det har blitt skrevet noen steder her på tråden.

Anonymkode: bdce8...951

Det har blitt skrevet i minst en annen tråd i løpet av helgen!

Anonymkode: 4fa82...441

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Barnet mitt skulle feire 10 årsdagen sin denne helga med klassen/sin kohort på skolen. Ca 15 stk. Bør vi utsette dette til smitten har roet seg? Det er snakk om leid lokale med mye plass da. Er ikke mye smitte her vi bor. Men tenker vel at selv om det er klassevenner så bør vi redusere private sammenkomster uansett nå... er usikker...

Jeg hadde ikke sendt barnet mitt i bursdag i disse tider, spesielt ikke rett før jul

Anonymkode: de462...8ef

Skrevet

Jeg ville ha avlyst. Orker ikke tanken på at noen skal smittes på mitt arrangement. Men det får være opp til hver enkelt. Hvis du ikke får problemer med deg selv om noen blir smittet på din fest, så er det bare å kjøre på. Kan vel hende at mange takker nei til å komme, så vær forberedt på det. Er mange som gjør alt de kan for å ikke bli syke til jul. 

Anonymkode: 6127c...70b

Skrevet

Jeg ville utsatt. Det er ikke sikkert alle tørr å komme heller pga smitten. Her avlyste de lucia feiring  i barnehagen, et par skoler har stengt osv. Smitten går veldig opp nå, og utrolig kjedelig å bli syk eller havne i karantene i jula! Hadde ikke risikert det for en bursdagsfest 

Skrevet

Jeg har landet på at vi venter til over nyttår for å begrense treff like oppunder jul. Selv om det er klassen. Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...