AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Tok kontakt med sykehuset i dag og fikk time til abort, tenkt og vurdert nå i to uker😞.Men gruer meg så innmari og er så redd for å angre selvom jeg vet det er riktig valg. Noen som har vært igjennom medisinsk abort og kan dele erfaringer? Tror jeg har lest alt jeg har kommet over, men føler meg pil råtten uansett. Anonymkode: a4109...4d5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tok kontakt med sykehuset i dag og fikk time til abort, tenkt og vurdert nå i to uker😞.Men gruer meg så innmari og er så redd for å angre selvom jeg vet det er riktig valg. Noen som har vært igjennom medisinsk abort og kan dele erfaringer? Tror jeg har lest alt jeg har kommet over, men føler meg pil råtten uansett. Anonymkode: a4109...4d5 Jeg har vært igjennom medisinsk abort og kirurgisk abort. Jeg ønsket ikke og gjøre dette og gjorde det fordi jeg mistet ufrivillig. Det var en vond opplevelse fa jeg ønsket sterkt og beholde hvis det var mulighet. Smertene var overkommelig. Vil råde deg til og tenke deg godt om. Noe får bare en mulighet, og angrer senere. Men skal du beholde må du også tenke om du klarer det. Det er et vanskelig valg du står i. Masse lykke til. Anonymkode: 43397...e96
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg har vært igjennom medisinsk abort og kirurgisk abort. Jeg ønsket ikke og gjøre dette og gjorde det fordi jeg mistet ufrivillig. Det var en vond opplevelse fa jeg ønsket sterkt og beholde hvis det var mulighet. Smertene var overkommelig. Vil råde deg til og tenke deg godt om. Noe får bare en mulighet, og angrer senere. Men skal du beholde må du også tenke om du klarer det. Det er et vanskelig valg du står i. Masse lykke til. Anonymkode: 43397...e96 Takk for svar. Har en uke til jeg kan ombestemme meg på. Har allerede to jeg har hovedomsorgen for alene, og der den ene krever litt ekstra medisinsk. Så ser egentlig for meg at det kan blir for mye å følge opp 3 alene😞. Økonomisk ville det gått fint, men vil jo følge barna opp best mulig også. Men ekstra vanskelig når jeg har slitt med å bli gravid før og mistet flere ganger med ekssamboer før lillesøster kom. Anonymkode: a4109...4d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå