Gå til innhold

Spider-Man: No Way Home


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Så den i dag! Kort vei fra gråt til latter og tilbake igjen. Tom Holland er fantastisk, for et talent til å være så ung. Jeg hadde dessverre blitt spoilet for tvisten, så jeg fikk ikke den store wow-følelsen. Men det ødela ikke filmen heller. De har gjort en så god jobb med å både ha de nære, emosjonelle øyeblikkene og de store CGI-øyeblikkene og balanserer det veldig godt. Den siste store kampen dro ikke ut for lenge, det var akkurat passe. Og jeg lo HØYT av den første end credits-scenen 😁

Anonymkode: 8b669...210

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likte filmen godt! 

Men, jeg syns den var lite overraskende. Forventet litt for mye av det som skjedde på en måte..

Anonymkode: ebece...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Likte filmen godt! 

Men, jeg syns den var lite overraskende. Forventet litt for mye av det som skjedde på en måte..

Anonymkode: ebece...9da

Spoiler

Hadde vært enda kjekkere å se om jeg ikke visste på forhånd at tidligere skurker og spider men skulle dukke opp

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen var knallgod den. Bare ikke god nok til at folk kunne holde kjeft mens de så den.  Jeg pleier å vente til filmene har gått en stund og spiller i de små salene her på kinoen, for da er det færre folk, og mindre sjanse for å havne sammen med folk som går på kino for å være sosiale. Denne gang måtte jeg bare få sett den fortest mulig, så jeg omsider kunne ferdes på nett uten å navigere gjennom et minefelt av spoilere.

 

Anonymkode: ef3b1...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket denne! Jeg har blitt mettet av Marvel en stund, men ser alle filmene som gammel vane. Denne var faktisk enorm. Jeg gråt meg gjennom en del... det var mye vakkert ved Marisa Tomeis tolkning her. De fleste skjønner nok hvilken scene det er snakk om.

Det øyeblikket på slutten, med Tobey Maguire, Andrew Garfield og Tom Holland i samme scene... når de snakket om at de aldri hadde hatt brødre. Det var så gåsehud. Og herregud, greit nok at Garfields filmer var de svakeste, men han er fader meg den største skuespilleren av de tre. 

Og Willem Dafoe da! Altså: det er ikke "Oscar-verdig" med slike skurkeroller. Men han der er en skatt av en skuespiller. Mye fint å si om de andre skurkene, (spesielt Molina var fin her), men Dafoe er en klasse for seg selv. Han fremstår jo som en herlig blanding av Brando og Nicholson i sin storhetstid, til vår tids store som Adam Driver, Bradley Cooper og avdøde Heath Ledger. Det var til å gråte av glede av. 

9/10

Anonymkode: 5088f...157

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...